به گزارش رکنا، محسن هاشمی رفسنجانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «خبر کوتاه و ناراحت کننده بود؛ خانم "طیبه هاشمی بهرمانی" ،خواهر آیت الله هاشمی رفسنجانی به دیدار حق شتافت. درگذشت زنی که آیت الله هاشمی او را با اسم "همشیره طیبه" در خاطرات خود مکرراً یاد و به صبر، مناعت طبع، شجاعت، ساده زیستی و شکیبایی وی ادای احترام کرده‌اند.

با اینکه یکی از برادرانش نفر دوم کشور و دیگری برای مدتها رییس سازمان صداوسیما و معاون رئیس جمهور بود زندگی سخت، ساده و سرشار از معنویت خود را در روستای دورافتاده نوق از توابع بهرمان کرمان رها نکرد. مادری که مانند هزاران مادر فداکار این سرزمین، فرزندش را در دوران دفاع مقدس به ایران اسلامی تقدیم کرد. زنی که کار را افتخار می‌دانست وحاضر نشد زندگی دشوار و پرکار روستا را به شهرنشینی و رفاه و امکانات تغییر دهد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روزنوشت خود در موارد زیادی به دیدار با همشیره طیبه اشاره نموده‌اند و بمناسبت شهادت فرزند ایشان پیام مشروحی به خواهر و خانواده این شهید داده‌اند.

بجاست که در آستانه روزمادر، یاد و خاطره همه مادران رنج کشیده این سرزمین را گرامی بداریم. امیدواریم این زنان راست قامتِ سخت کوش و سرافراز، الگوی بانوان ایرانی برای رقم زدن آینده بهتر برای فرزندانمان باشند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟