گاف بزرگ / بی‌بی‌سی از هول حلیم اعتراضات در دیگ فیلم تقلبی افتاد!

به گزارش رکنا، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی که در خصومت و دشمنی با ملت ایران گوی سبقت را از همپالگی‌های ضد انقلابش ربوده است، روز گذشته برای چندمین بار مرتکب گافی شد که پس از چند ساعت چاره‌ای جز تصحیح و پوزش از مخاطبان خود نداشت.

ماجرا از این قرار بود که پس از تجمعات مشکوک و پراکنده در اطراف دانشگاه تهران که به گفته معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تهران فاقد مجوز قانونی بود، بی‌بی‌سی فارسی که مانند لاشخور‌های سیاسی در کمین نشسته بود، اقدام به پخش تصاویری کرد که مدعی شد به زعم او از صحنه ناآرامی‌های اطراف دانشگاه تهران دریافت کرده است.

حال آنکه این ادعای دروغ ارتباطی به حوادث Accidents روز گذشته مقابل دانشگاه تهران نداشت و عوامل بدنام‌تر از خودش حوادث ناآرامی‌های ۹۶ را تلاش کردند به خورد مخاطبان بی‌بی‌سی بدهند.

شیطنت‌های رسانه‌ای بی‌بی‌سی در حالی است که روز گذشته معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تهران هشدار داد، دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود.

دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تهران با بیان اینکه تعدادی از افراد فرصت‌طلب در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند، گفت: این تجمع غیرقانونی بوده و البته شرایط تحت کنترل است.

عبدالعظیم رضایی، با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تجمعاتی در داخل دانشگاه آزاد به دلیل اتفاق تأثربرانگیز برای دانشجویان این دانشگاه، برگزار شده است، اظهار کرد: این تجمعات نیازی به مجوز فرمانداری یا استانداری نداشت، زیرا داخل دانشگاه برگزار شده است. اما امروز (دیروز) برخی افراد فرصت‌طلب در مقابل دانشگاه تهران تجمعات پراکنده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: این تجمعات پراکنده بدون مجوز برگزار شد و بنابراین غیرقانونی بود. مشخص بود دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود، ولی تعداد تجمع‌کنندگان بسیار اندک بود و در حال حاضر نیز به پایان رسیده است. معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه تجمعات با حضور حدود ۳۰-۲۰ نفر برگزار شده است، بیان کرد: اکنون شرایط تحت کنترل است. رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا تجمع‌کنندگان دستگیر شده‌اند، گفت: هیچ دستگیری‌ای گزارش نشده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

منبع: روزنامه جوان

کدخبر: 449026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟