حجم ویدیو: 4.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز- چهارشنبه- در دستوری خطاب به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: انتشار فیلمی از ضرب و شتم نیروی خدوم راهنمایی و رانندگی توسط فردی متخلف موجبات جریحه دار شدن احساسات و تالم خاطر هم میهنان عزیز شده است.

وزیر کشور در این دستور اظهار داشت: چنین اقدامات هنجارشکنانه ای نسبت به فرزندان وطن که وظیفه و رسالت اعمال قانون Law و ایجاد امنیت و آسایش مردم را دارند ریشه در گستاخی متخلفان و قانون شکنانی دارد که ولنگاری اخلاقی خود را در توهین و اهانت به ارزش های اجتماعی دنبال می کنند.

رحمانی فضلی در این دستور تاکید کرد: لازم است در اسرع وقت موضوع بررسی و پیگیری و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل شود و انشاالله مراجع ذیصلاح قضایی هم برخورد قانونی سریع و قاطع و علنی با افرادی که اقتدار و اعتبار پلیس Police به عنوان نماد امنیت و آرامش به چالش می کشند را در دستور کار قرار دهند.

جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروی انتظامی در این دستور خطاب به سردار اشتری همچنین بیان کرد: نیروی انتظامی برآمده از مردم و خادمان جان برکف اطمینان بخش جامعه هستند و هرگونه آسیبی به عزیزان نیروی انتظامی تلاش برای بی ثبات کردن جامعه و جلوگیری از توسعه کشور می باشد.

متهم ضرب و شتم پلیس راهور در بهارستان دستگیر و روانه زندان شد

فرد هتاکی که با حمله به پلیس راهور در شهر گلستان وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بود با برخورد قاطع ناجا و دستگاه قضایی روانه زندان شداخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 447805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟