ترامپ: من بیچاره تنها در کاخ سفید منتظر دموکرات‌ها هستم!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه شب همزمان با جشن‌های سال نوی میلادی در این کشور، در توئیتی با لحنی گلایه‌آمیز نوشت همچنان در کاخ سفید انتظار می‌کشد، بلکه دموکرات‌ها در موضع خود تجدید نظر کرده و با او برای تخصیص بودجه جهت ساخت دیوار در مرز مکزیک، کنار بیایند.

در صفحه توئیتر خود نوشت: «بیچاره من، تنهای تنها در کاخ سفید هستم و منتظر دموکرات‌ها هستم تا بازگردند و درباره امنیت مرزی که به شدت به آن نیاز است، به توافق برسند. زمانی می‌رسد که هزینه توافق نکردن دموکرات‌ها برای کشور ما بیش از پول دیوار مرزی خواهد شد که ما از آن صحبت می‌کنیم. این دیوار جدا از ۲۵ میلیارد دلار برای امنیت مرزی خواهد بود. دیوار به صورت کامل با پول تعطیلی دولت به علاوه وجوه در دسترس ساخته خواهد شد. گزارش‌ها نادرست است. مشکل این است که بدون دیوار، بیشتر دلار‌ها هدر خواهد رفت.»

ترامپ در توئیتی دیگر، نوشت: «من در کاخ سفید هستم و یک قرارداد ۱۱۵ مایلی برای ساخت بخش بزرگ دیگر از دیوار در تگزاس متوقف شد. ما در حال ساخت چندین مایل از این دیوار هستیم و برخی از آن کامل شد. دموکرات‌ها باید به تعطیلی پایان دهند و کار تامین بودجه را به سرانجام برسانند. (با ساخت دیوار) میلیارد‌ها دلار ذخیره خواهد شد و جان انسان‌ها نجات خواهند یافت.»

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟