آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در دیدار با فرمانده انتظامی قم، اظهار داشت: ما نگران مرزهای کشور هستیم چراکه این‌همه کشفیات مواد مخدر Drugs نشان‌دهنده این است که این مواد از مرزها وارد کشور می‌شوند که کشف آن‌ها برای پلیس Police هم زحمت بسیار دارد و هم هزینه‌بردار است.

وی افزود: پلیس به‌تنهایی نمی‌تواند جلوی ورود مواد مخدر به کشور را بگیرد و ضرورت دارد که سایر نیروهای مسلح در این مقوله به نیروی انتظامی کمک کنند و از تجهیزات و فناوری‌های روز برای حفظ امنیت مرزها بهره ببرند.

استاد برجسته حوزه علمیه اعتیاد را مرگ تدریجی و خودکشی Suicide دانست و گفت: وقتی جوانان بیکار شوند و اشتغال یا منبع درآمدی نداشته باشند به‌سوی اعتیاد کشانده می‌شوند و این در حالی است که عده‌ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز می‌باشند.

وی همچنین از سیستم پولی و مالی بانک‌ها انتقاد کرد و بیان داشت: معاملات ربوی تأثیری در پیشرفت اعتقادات و باورهای دینی و همچنین کسب روزی حلال ندارد.

آیت‌الله جوادی آملی بر ایجاد اشتغال و تولید در کشور تأکید و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان، آنان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده تشویق می‌کند و از گرفتار شدن در دام آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟