بازداشت سرکردگان داعش در کرکوک و عملیات گسترده در مناطق صحرایی عراق

یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: سازمان اطلاعات پلیس Police فدرال عراق به عملیات خود برای بازداشت باندهای زیرزمینی داعش ISIS ادامه می‌دهد و در جریان عملیات موفق خود در استان کرکوک توانست چند تن از فرماندهان این گروه تروریستی را بازداشت کند. یکی از این تروریست‌ها فرمانده نظامی داعش در مناطق حویجه و ریاض و یکی دیگر مسؤول بمب‌های داعش در شهر الرشاد است.

وی گفت: این عملیات به کشف و ضبط سلاح و بمب و تجهیزات دیگر منجر شد.

یحیی رسول همچنین گفت: نیروهای ما درحال انجام عملیات امنیتی چشمگیری در صحرای بین استان‌های صلاح الدین، نینوا و الانبار تا مرزهای سوریه و عراق هستند.

وی افزود: همگان می‌دانند که این صحرای بزرگی است و تونل‌های عمیقی در آنجا وجود دارند. این عملیات با حمایت سازمان اطلاعات و نیروی هوایی عراق صورت می‌گیرد. مرزهای عراق و سوریه کاملا امن بوده و مرزهای عراق و ترکیه نیز در کنترل گارد مرزی و ارتش هستند.

رسول ادامه داد: عملیات در حال حاضر در این مناطق صحرایی برای نابودی تروریست‌های باقی مانده انجام می‌شود چرا که تروریست‌ها اخیرا بارها سعی کرده‌اند از خاک سوریه وارد عراق شوند که نیروهای قهرمان ما مانع آنها شده‌اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 432808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟