ایران در بخش سایبری طرح «تابستان داغ» آمریکا را ناکام کرد

«غلامرضا جلالی» که پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تهران به مناسبت سالروز تاسیس سازمان پدافند غیرعامل کشور سخنرانی می کرد، افزود: تهدیداتی در حوزه سایبری و سایر بخش ها داریم که با هماهنگی و ایجاد آمادگی امیدواریم دشمن را بار دیگر شکست دهیم.

سازمان پدافند غیر عامل هشتم آبان ماه سال 1382 به دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل شد.

مثلث عربستان، اسراییل و امریکا سه ضلع مثلث تروریسم است

جلالی در آستانه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تصریح کرد: در جهان امروز یک مثلث وجود دارد که یک ضلع آن سیاستگزار، هدایت کننده و خالق تروریسم قرار دارد. در سوی دیگر بهره بردار و به کار گیرنده تروریسم است و ضلع آخر را پشتیبانی کننده مالی و سیاسی تشکیل می دهد؛ این مثلث یعنی عربستان، اسراییل و امریکا.

وی ادامه داد: امریکا مظهر تروریسم است و همه جای دنیا بخشی از سیاست های خود را با تعریف، تولید و خلق تروریسم انجام می دهد. آنها در جامعه اسلامی در منطقه میان عراق و سوریه داعش ISIS و نیروهای تکفیری را خلق کردند و تسلیح و تجهیز و حمایت سیاسی تبلیغاتی و مالی آنان را بر عهده گرفتند. در واقع امروز امریکا پشتیبان اصلی و سیاستگزار و بهره بردار از تروریسم است و آن را دنبال می کند.

رییس سازمان پدفند غیر عامل گفت: بوش پسر (رییس جمهوری پیشین آمریکا) تروریسم را خوب تعریف کرد «هر کس علیه ماست تروریسم است»؛ یعنی امریکا خود را شاخص تعریف تروریسم می داند.

به گزارش ایرنا، جلالی گفت: عربستان نیز تروریسم پرور و تولیدکننده تروریسم بوده است، رژیم صهیونیستی نیز در این عرصه بازی می کند. هنوز ترور Assassination دانشمندان هسته ای ایران و دیگر کشورها را فراموش نکرده ایم. بنابراین مثلث تروریسم به عربستان، اسراییل و امریکا برمی گردد و روز مبارزه با استکبار جهانی روز مبارزه با این سه ضلع است.

سیزدهم آبان 1358 سفارت آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر شد و از آنجا اسناد گوناگونی مبنی بر جاسوسی به دست آمد. از آن پس، سفارت آمریکا به «لانه جاسوسی» مشهور شد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟