به گزارش رکنا، مجیدى مسئول ساماندهى صنایع و مشاغل شهردارى تهران در بازدید از واحدهاى صنفى جنوب تهران همراه با گشت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: اینجا محلى براى تجمع لوازم مستعمل خودرو بوده است و براساس مصوب هیات وزیران در سال ١٣٦٩ انتقال این مجموعه و مجموعه هاى مشابه از شهر تهران تکلیف شد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال ١٣٩٢ براساس مشارکت اصناف مجموعه و بخش خصوصى مجتمعى را در محور خیابان امام رضا به نام ثامن الحجج ایجاد کردند که قریب به ١٢٣٠ واحد دارد.

مجیدى در ادامه خاطرنشان کرد: در اینجا بابت تغییر بهره بردارى با هیات امنا اقداماتى را انجام دادیم که در دست اجراست و این اراده میان ما و صاحبان واحدهاى صنفى وجود دارد.

وى در پاسخ به سوال یکى از خبرنگاران در خصوص احتمال انجام فعالیت هاى مجرمانه در این واحدها گفت: این مساله در حوزه مسولیت های نیروی انتظامی است و ما صرفا از حیث بند ٢٠ و مصوبه هیات وزیران ورود میکنیم.

مسول ساماندهى صنایع و مشاغل شهرداری تهران در ادامه اذعان داشت: افرادی که مایل هستند یک کسب مناسب در اینجا داشته باشند، در برخى از فضاها که دراینجا ساخته شده امکان این فعالیت ها وجود دارد.

وى در خصوص گلایه هاى صاحبان این مشاغل در جنوب تهران بیان کرد: گلایه هاى این افراد به علت تعطیل شدن کسبشان است، در این رابطه شهردارى کاری را که از دستش برآمده انجام داده است و تمامی مشائات توسط شهردارى بهسازى شده است اما احیاى این فضا شرایط خاصى را می خواهد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟