ستاد کل نیروهای مسلح در این بیانیه آورده است: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله قدرت‌های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه‌های آموزنده و الهام‌بخش آن عبرت بگیرند.

ستاد کل نیروهای مسلح در این بیانیه افزود: دفاع مقدس یکی از صحنه‌های سترگ و از جمله رخدادها و رویدادهای غرورانگیز و افتخارآمیزی است که بازبینی و تبیین شکوهمندی، ایثارگری‌ها و حماسه‌های بی‌شمار آن برای آحاد جامعه و به ویژه نیروهای مسلح کشور می‌تواند معنادار و الگویی جهت‌بخش باشد.

این بیانیه تصریح می‌کند: دفاع مقدس، نه‌تنها الگوی مقاومت ملت ایران است، بلکه با نفوذ به فراسوی مرزها، تبلوری منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای یافته و دستاوردها و برکات اعجاب‌آور خود را در صحنه بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی و مقاومت مردمی ملت‌ها در یمن، سوریه، لبنان و فلسطین آشکار ساخته است.

این بیانیه می افزاید: دفاع مقدس با ابطال افسانه شکست‌ناپذیری نظام سلطه و به چالش کشیدن ترفندها و طرح‌های خائنانه برخی دولت‌های سرسپرده و مرتجع منطقه در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ و مقاومت جهانی است.

ستاد کل نیروهای مسلح افزوده است: در شرایطی که استکبار جهانی با تمام نیرو، دسیسه‌ها و توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع و گسترده‌ای را علیه کشورمان به راه انداخته است، ملت قدرشناس و با بصیرت ایران اسلامی با تأسی به روزهای سخت دفاع مقدس که با تمام وجود فرزندان خود را در جبهه‌های حق علیه باطل یاری می‌رساندند، می‌توانند در کمک به مسئولان نظام، نقشه‌های شوم آمریکای جنایتکار را به یأس و شکست تبدیل سازند.

ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از این بیانیه اضافه کرد: نیروهای مسلح با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند و موفقیت‌های حیرت‌آور هشت ساله دفاع مقدس و با اتکا به رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) پیش رفته و با روحیه و تفکر جهادی و انقلابی، روز به روز قدرت و اقتدار دفاعی و نیل به فناوری‌های مدرن راهبردی را همچون گذشته افزایش خواهند داد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / فیلم لحظه سرقت مسلحانه از طلافروشی در ارومیه + جزئیات

تجاوز پدر ایدزی به 2 دخترش + عکس

سر مردی را در آبادان بیخ تا بیخ بریدند!

روحانی مشهدی به قتل رسید! / قاتل تحت تعقیب + عکس

فیلم هولناک از سوختن 21 مسافر اتوبوس نطنز + جزئیات حادثه دیشب

21 مسافر اتوبوس شب گذشته در جاده نطنز زنده زنده سوختند + فیلم و اسامی قربانیان

فیلم لحظه پیدا شدن پیکر شهید «درستی» با پیراهن مشکی

حمید 16 ساله همکلاسی هایش را آلوده می کرد! / او از رقص شروع کرد!

اعتراف شوم خواننده زیرزمینی عروسی های تهران / زنان را به خلوت می برد و ... ! + عکس

پاتوق شوم جوانی که 3 خواهر بزرگتر از خود داشت!

تتلو به حبس و شلاق محکوم شد + حکم

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

کدخبر: 417693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟