سردار غیب‌پرور: آمریکا جرائت جنگ با ایران را ندارد

به گزارش رکنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه هجدهمین اجلاس بسیج اساتید کشور و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امکان جنگ وجود ندارد و وقتی حضرت آقا می‌فرمایند جنگی نخواهد شد، این یک پشتوانه قوی دارد.

وی با تاکید بر این که امکان جنگ محال است افزود: آمریکایی به دنبال این قضایا نیستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درباره درخواست فرانسه برای حفظ برجام به شرط مذاکرات موشکی هم گفت: هیچ دولت بیگانگی حق ندارد به ما باید و نباید بگوید. ما مردمی مستقل هستیم که روی پای خود ایستاده‌ایم و سیاست‌های ما هم توسط مسئولان نظام مشخص شده است.

وی درباره مسائل دفاعی کشور ادامه داد: در خصوص این مسائل بارها گفته‌ایم. مقامات فرانسه نیستند که حتی به ما مشاوره بدهند ما خود رای داریم و مسیر ما کاملا مشخص است و بهتر است آنها کوتاه بیایند.

غیب پرور همچنین درباره تحریم ها گفت: این تحریم‌ها 40 سال است که وجود دارد؛ البته شدت و ضعف داشته و قبول داریم که تحریم‌ها در این مقطع به اوج خود رسیده است. می پذیریم که مردم تحت فشار هستند و این واقعیتی است که هیچ فردی چنین شرایطی را نمی‌خواهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: ما باید اول در مقابل دشمن بایستیم چرا که اینها به کمتر از اضمحلال نظام قانع نیستند و شکی در این نیست. در داخل کشور به خودمان باید بیاییم .

غیب پرور افزود: مشکلات عارض فعلی بر کشور راه حل و برون رفت دارد و نباید گذاشت مشکلات روی هم تلنبار شود. باید به راه‌های انقلابی و جهادی و میان بر و به نیروهای انقلاب اعتماد و از نفوذی‌ها هم جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان بسیج در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اتهام برخی مقامات به بسیج و سپاه نسبت به کارشکنی و دخالت در امور آنها گفت: اگر این حرف‌ها را نزنند ما به خود شک می‌کنیم حال که این حرف‌ها را می زنند یقین داریم که مسیر ما درست است و با این حرف‌ها کوتاه نمی آییم.

وی تاکید کرد: وقتی بسیج می‌گوید برای برون رفت از مشکلات کشور طرح دارد ادعا نیست. بسیج در بخش‌های صنعت، کشاورزی و بسیاری از موضوع‌ها اعم از آموزش و پرورش طرح دارد. بیایند اینها را بشنوند نخواستند رد کنند. ما اصلا قبول نداریم که دخالت می کنیم. بسیج باید دستاوردهای انقلاب را پاسداری کند.

کدخبر: 413916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟