علاءالدین بروجردی عصر امروز در سخنان پیش از خطبه‎های نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا بداند که ملت ایران حتی با صد برابر شدن تحریم‎ها هم پای میز مذاکره با آمریکا نخواهد رفت.
وی از امنیت به عنوان یکی از شاخصه‎ها در جوامع از جمله جامعه اسلامی ما یاد و بیان کرد: امنیت خود ابعاد مختلفی دارد که امنیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، فضای مجازی و روانی از آن جمله‎اند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امنیت در جامعه اسلامی ما حرف اول را می‎زند، عنوان کرد: مردم ایران به دلیل آنکه غرق در این نعمت عظیم الهی هستند، کمتر عظمت آن را درک می‎کنند، حال آنکه مردم برخی کشور‌های اسلامی حتی برای برپایی نماز جمعه اطمینان خاطر ندارند.
بروجردی ادامه داد: تعدادی از فرزندان جان بر کف ملت ایران و مرزداران میهن اسلامی در ارتفاعات چند هزار متری غرب کشور در حال تأمین امنیت مرز‌های کشور هستند، همانگونه که تعدادی از آن‎ها اخیرا توسط گروه پژاک به شهادت رسیدند.
وی از امنیت فرهنگی به عنوان یکی از ابعاد اولویت‎دار امنیتی یاد و خاطرنشان کرد: امنیت اقتصادی به این معنا است که باید شرایط به نحوی فراهم باشد که سرمایه‎گذاران با فراغ بال و اطمینان خاطر در حوزه‎های مختلف سرمایه‎گذاری و کار اقتصادی کنند.
این مسؤول در خصوص امنیت فضای مجازی گفت: امروز با پدیده جدید فضای مجازی مواجه هستیم که کنترل آن مانند فضای حقیقی نیست، البته نباید اینگونه باشد که افرادی در این فضا مرز دین، اخلاق و انسانیت را بشکنند و هر چه دلشان می‎خواهد بگویند و بنویسند.
بروجردی تأکید کرد: دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت پیام‎رسان تلگرام Telegram را که سرور‌های آن در رژیم صهیونیستی و آمریکا است، را قطع کند به خاطر تأمین امنیت مردم بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری مردانی با لباس زنانه در اغتشاش دیروز گوهردشت کرج + عکس

حمله جوان منحرف به زنی که به او در خیابان شماره نداد! +فیلم

همبازی خطرناک دختربچه 5 ساله همه را نگران کرده است!+فیلم

پدر حواس پرت 2 بار با ماشین از روی پسر خردسالش رد شد + عکس

فرورفتن شمشیر به داخل صورت یک جوان در پی درگیری خونین +فیلم

شعارهای عجیب و ساختارشکن معترضین در شیراز + فیلم و عکس

شلیک گلوله به تازه داماد پلیس / دختر عمو از محمودش گفت +عکس

فریبا را ماهی 200 هزار تومان صیغه کردم !

جوان شیطان صفت به مادرش هم تجاوز کرد

18 ساله بودم که برای رفتن به کویت صیغه نادر شدم

صیغه زن برهنه !

وقتی استاد دانشگاه با عکس لخت از سیمین راز خلوت او و سعید را فهمید

تله سیاه برای دختر شهرستانی + گفتگو

کدخبر: 403944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟