به گزارش رکنا، 'نیکی هیلی' در مصاحبه با سی بی ان نیوز تصریح کرد : ما به روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعتماد نداشته و هرگز اعتماد نخواهیم کرد. آنها( روس ها) هرگز قرار نیست دوست ما شوند. این یک حقیقت است.

با این حال هیلی بر لزوم مذاکره تاکید کرد و گفت: انچه من فکر می کنم این است که قرار گرفتن رئیس جمهوری امریکا پشت میز مذاکره با کیم جونگ اون یا رئیس جمهوری روسیه مسائلی است که باید رخ دهد.

سی بی ان نیوز تصریح کرد: بیشتر این مذاکرات میان رهبران به صورت خصوصی انجام شده مسئله ای که انتقادهایی به دنبال داشته است. اما نیکی هیلی گفت: رئیس جمهور با کیم جونگ اون و دیگر رهبران جهان از جمله رئیس جمهوری چین دیدار کرده است. این سبک و راه و روش رئیس جمهوری ترامپ Trump است. ترامپ احساس می کند اگر با انها به صورت رو در رو صحبت کند، می تواند چیزهای بیشتری در مورد آنها بفهمد. این سبک رئیس جمهور است. وی احساس می کند لازم است این دیدارها به صورت رو در رو انجام شود.

این اظهارات نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در مورد مذاکره ترامپ با رهبران جهان در حالی مطرح شده است که رئیس جمهوری آمریکا اخیرا به دلیل عملکردش در دیدار با پوتین با انتقادهای فراوانی در داخل امریکا روبرو شده است.

کدخبر: 400710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟