رییسی به دولت روحانی مشاوره داد!

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام Instagram خود با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای هیئت دولت دوازدهم درباره مسائل و مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: جلسه اقتصادی فوق‌العاده که با دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی از اعضای هیئت دولت برگزار شد، نشان‌دهنده آن است که ایشان از مشکلات زندگی مردم و نقاط ضعف اقتصاد کشور کاملاً آگاه هستند و برای حل آنها راهکارهای علمی و عملی و پیگیری جدی دارند.
وی افزود: مردم انتظار به حقی دارند که کار و انگیزه و روحیه مسئولان، قبل و بعد از این جلسه تفاوت محسوسی داشته باشد و اثر آن را در افزایش تحرک مسئولان و شبانه‌روزی شدن تلاش‌شان برای حل مشکلات ببینند.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به بسیج همه ظرفیت‌های کشور توسط رهبر معظم انقلاب برای کمک به دولت در جهت ایجاد گشایش در زندگی مردم تأکید کرد که بر این اساس همه دستگاههای غیردولتی و عمومی نیز خود را به همکاری با دولت برای افزایش کارآمدی و حل مشکلات موظف می‌دانند.
رئیسی «تدبیر عالی» رهبری در تأسیس شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی با حضور رؤسای سه قوه و مسئولان اقتصادی قوا را نشانه دیگری از «کمک بی‌سابقه به دولت برای عبور از مشکلات» دانست و اضافه کرد: مشکلات کنونی اقتصاد کشور ریشه در مسائلی چون فشار نقدینگی و نظام بانکی دارد و ربطی به فشارهای خارجی ندارد. این اشکالات که زندگی و کسب و کار مردم را مختل می کند، از گذشته وجود داشته و منشأ مدیریتی دارد.
تولیت آستان قدس رضوی «هشدارهای مهم» در سال قبل درباره «اثرات سوء نقدینگی کنترل‌نشده» را یادآور شد و با بیان اینکه اگر در آن زمان این هشدارها جدی گرفته می‌شد، بازارهای سکه و ارز اینگونه مختل نمی‌شد، افزود: اکنون نیز نباید زمان را بیش از این از دست داد؛ دولت در نقشه راه اقتصاد کشور که بنا به دستور رهبر انقلاب موظف به تهیه آن است، علاج نقدینگی و اصلاح نظام بانکی را در اولویت قرار دهد و با اجرای یک برنامه فوری و البته عالمانه، جلوی آسیب دیدن بیشتر زندگی مردم را بگیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر 15 ساله در خانه مجردی به مرد بیرحم سرویس جنسی می داد! +عکس

تجاوز مرد 59 ساله به دختر موبلوند 8 ساله / او می گوید عاشق دختر بچه شد بود! + عکس

زنم به بهانه کلاس عرفان بیرون می رفت و مرا تحویل نمی گرفت! + عکس

اعتراف تلخ به قتل مریم دانشجوی دانشگاه تهران / 4 ماه از عروس شدن او گذشته بود!

قتل وحشتناک 2 زن حامله در یک شب / دادستان کرٌخ خبر داد +عکس جسد

مرگ تلخ امیرعلی ۶ ساله / پیوند مغزاستخوان ناکام ماند + عکس

جرئیات جدید از قتل فجیع حمیدالله کرمانی، محافظ رئیس جمهور + عکس

لحظه قتل نازی زن4 شوهره در ملاء عام توسط شوهر پنجم/ مردم خونسرد بودند+تصویر

قطعی ترین خبر / 10 سال زندان برای ناظم منحرف برخلاف تصور اعدام!

پیام دختر صدام عراقی ها را بر علیه ایران تشویق کرد!

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

این مرد بعد از ازدواج مادرزنش را بیشتر می خواست! + عکس

 

کدخبر: 398600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟