جزئیات شکایت توکلی از سیف + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 13.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16

به گزارش رکنا، به واسطه تلاطم در بازار Store ارز گفت: این شکایت واصل شده و در حال رسیدگی است اما به قرار منجر نشده است و اطلاعی از احضار این فرد ندارم، البته به صورت معمول این افراد احضار می‌شوند.

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه صدوبیست‌وهشتمین نشست خبری خو در پاسخ به سئوال خبرنگار قضایی« رکنا » مبنی بر اینکه یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است ، پرونده 30 هزار برگی تحقیق و تفحص مجلس در خصوص بنیاد شهید و بانک دی را برای ه قضائیه ارسال شده ، اما با گذشت 20 ماه هنوز این پرونده رسیدگی و حکم صادر نشده است در صورت تائید این مطلب درباره اخرین روند رسیدگی به این پرونده توضیح دهید ،اظهار کرد : به درستی از این پرونده با خبر نیستم، اما آنچه می‌گویم این است که همیشه قرار نیست نتایج گزارشهای تحقیق و تفحص مجلس مورد قبول دادگاه باشد و گاهی هم نقض می‌شود. اما این پرونده در دستور کار قضایی است ، و تحقیقات از ناحیه بازپرس پرونده ادامه دارد .

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در مورد شکایت دیگر « رکنا » درخصوص شکایت آقای توکلی رییس موسس دیده بان عدالت و شفافیت ، از سیف رییس بانک مرکزی بخاطر مسایل اقتصادی اخیر جامعه گفت: این شکایت واصل شده و در حال رسیدگی است، اما به قرار منجر نشده است و اطلاعی از احضار این فرد ندارم، البته به صورت معمول این افراد احضار می‌شوند.

کدخبر: 398030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟