کارآمدی،تعهد،تدین و تدبیر پلیس خراسان رضوی الگو و نمونه است

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار قادر کریمی و جمعی از فرماندهان و مسولان انتظامی استان همزمان با هفته قوه قضائیه به دیدار رئیس کل دادگستری استان رفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه گفت:خوشبختانه با تعامل هوشمندانه و هدفمند دستگاه قضائی و پلیس Police شاهد کاهش جرایم خشن در مشهد و استان بوده ایم و این تلاش ها رضایتمندی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) که بزرگترین افتخار محسوب می شود را در پی داشته است. حجه الاسلام دکتر علی مظفری رییس کل دادگستری نیز با تشکر از اقدامات شایسته و تلاش ارزشمند و موثر پلیس استان در ارتقای نظم و امنیت عمومی گفت:کارآ مدی،تعهد،تدین و تدبیر پلیس خراسان رضوی در کشور شاخص ونمونه است.

وی گفت: امروز نیروی انتظامی از جایگاه وارزش و احترام خاصی در بین مردم برخوردار است و آنچه از شاخصه های اعتماد سازی محسوب می شود و باید مورد توجه و اهتمام جدی 2 بازوی حیاتی حاکمیت،پلیس و دستگاه قضائی باید مدنظر قرار گیرد درستکاری ،اقتدار و تدبیر است.

دکترمظفری گفت:با تمام توان اعلام می کنیم که حامی و پشتیبان پلیس خدمتگزار در خراسان رضوی هستیم و امیدواریم بتوانیم منشا خدمات ارزشمند،موثر و ماندگار باشیم.

وی درپایان با تشکر از کارکنان انتظامی که روحیه انقلابی و جهادی داشته و با انگیزه انجام وظیفه کی کنند گفت:خوشبختانه با وجود سردار کریمی که فردی با انگیزه و ایثارگر است شاهد ارتقای انگیزه و روحیه خدمت درکارکنان انتظامی استان هستیم.

درخور یاداوری است فرمانده انتظامی استان و هیئت همراه سپس با حضور در دفتر کار دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ،هفته قوه قضائیه را به وی و همکارانش تبریک گفتند.

کدخبر: 393034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟