سلحشوران مرزبانی جانانه از مرز‌ها دفاع کردند

به گزارش رکنا ، سردار قاسم رضایی اظهار کرد: همرزمانم در سراسر مرزهای کشور از جمله سیستان و بلوچستان بنا به وظایف و ماموریت های ذاتی، به صورت شبانه روز در راستای تامین امنیت و آرامش کشور از مرزها حراست و پاسداری می کنند.

بنابراین گزارش ، روابط عمومی قرارگاه قدس در اطلاعیه ای اعلام کرد: در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز سه ‌شنبه 28 فروردین‌ یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی 89»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها، طی یک درگیری شدید، اقدام قاطعانه و به موقع رزمندگان اسلام تروریست Terrorist ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری سه تروریست به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، دو تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین در حمله ناکام تروریست ‌ها به این برجک، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید.

سردار رضایی، فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به رشادت و فداکاری مرزبانان در مصاف با اشرار مسلح افزود: تروریست‌ ها هدف بزرگ تری داشتند، این تروریست ها از طریق پاکستان و برای ضربه زدن و تصرف برجک مراقبت وارد مرزهای ما شده بودند که با هوشیاری مرزبانان ناکام ماندند، در این درگیری دو نفر از همرزمانم شهید شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه Incident برای ما بسیار سخت است زیرا همرزمان فداکار، دلیر و غیور خود را از دست داده ایم، قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 373524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟