حمایت کنگره از حمله نظامی آمریکا به سوریه

به گزارش گروه سیاسی رکنا، به نقل از واشنگتن پست، اعضای کنگره آمریکا از تصمیم دونالد ترامپ Trump برای آغاز حمله نظامی به سوریه حمایت کردند. این اقدام نظامی به بهانه واکنش به ادعای واهی حمله شیمیایی در دوما به وقوع پیوست.
«پال رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن حمایت از حملات نظامی اخیر این کشور که با همراهی فرانسه و انگلیس صورت گرفت، اظهار کرد: «از اقدام قاطع ترامپ در هماهنگی با متحدانمان قدردانی می کنم.» وی همچنین افزود: «ما در تصمیم گیری با یکدیگر متحد هستیم.»
«جان مک کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا، نیز حمایت و تحسین خود از آغاز این حملات را اعلام کرد. با این حال، وی افزود: «انجام این حملات به تنهایی آمریکا را به اهدافش در خاورمیانه نخواهد رساند.»
«چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات سنا، نیز حمله نظامی آمریکا به سوریه را «مناسب» خواند. با این وجود، وی تاکید کرد: «دولت باید مواظب باشد ما را در جنگی به مراتب بزرگ تر و پیچیده تر درگیر نکند.»
همچنین «نانسی پلوسی» رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار کرد: «حملات نظامی یک شبه جایگزینی برای راهبرد جامع در قبال سوریه نخواهد بود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟