میرسلیم: پیام رسان سروش استفاده می‌کنم و سمند سوار می‌شوم

به گزارش گروه سیاسی رکنا، مصطفی میرسلیم درباره راهکارهای رفع انحصار تلگرام Telegram و لزوم استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی اظهارداشت: رفع انحصار از پیام‌رسان خارجی تلگرام، فقط با طراحى پیام‌رسان‌های داخلى میسر می‌شود و این در شرایط کنونی امری ضرورى به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه من خودم از پیام رسان وطنی سروش استفاده مى‌کنم، تصریح کرد: با افزایش کارآیى پیام رسان سروش مردم می‌توانند بدون نگرانى پیام رسان‌های داخلی را جایگزین نوع خارجی آن کنند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی که مخاطب آن مردم و مسئولان توأمان بودند، در پاسخ به این سوال که خودروی شما چیست؟ خاطرنشان کرد: من خودروی ملی سمند دارم.

مقام معظم رهبری فروردین سال جاری در حرم رضوی با نام گذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» فرمودند: کالای ایرانی یعنی محصول نهایی کار و سرمایه و فعّالیّت اقتصادی و ذهن و ابتکار و همه‌چیز. سرمایه‌گذار با سرمایه‌ خود، کارگر با کار خود، طرّاح با ذهن خود و با دانش خود، اینها همه تلاش می‌کنند و محصول [کار آنها] میشود کالای ایرانی. بنابراین چیز باعظمتی است، چیز بسیار مهمّی است؛ این را بایستی حمایت کرد.

در حمایت از این کالای ایرانی -که محصول تلاش فعّالان اقتصادی و فعّالان کارگری و سرمایه‌گذاران و برنامه‌ریزان و طرّاحان و مانند اینها است- هم مردم نقش دارند به‌عنوان تولید‌کننده‌ کالای ایرانی، هم مردم نقش دارند به‌عنوان مصرف‌کننده‌ کالای ایرانی؛ هم باید تولید کنند، هم باید مصرف کنند؛ هم باید در تولید تلاش کنند -که حالا عرض می‌کنم کارهایی را که باید انجام بگیرد- هم باید در مصرف مراقبت بکنند که کالایایرانی مصرف کنند؛ و این هم یک وظایفی را بر عهده‌ی مردم و بر عهده‌یمسئولین دولت قرار میدهد؛ مخاطب این شعار، هم مردمند، هم مسئولانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 371683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟