تداوم تحقیقات پرونده فساد گسترده نتانیاهو و همسرش

به دنبال رسیدگی به پرونده‌های فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مسئولان یکی از این پرونده‌ها موسوم به «پرونده ۴۰۰۰» از بنیامین نتانیاهو و همسرش در منزلشان سوال کردند.

بر این اساس؛ صبح امروز دوشنبه مسئولان تحقیق درباره «پرونده ۴۰۰۰» با حضور در اقامتگاه نتانیاهو در بیت‌المقدس، او و همسرش را مورد سوال و جواب قرار دادند.

این اولین باری است که پس از اعلام حضور دو تن از دستیاران و مشاوران سابق نتانیاهو به عنوان «شاهدان» علیه پرونده فساد مالی نخست‌وزیر، او و همسرش سارا نتانیاهو مورد سوال قرار گرفتند.

«نیر هفتز» دستیار قدیمی نتانیاهو، ماه گذشته میلادی قبول کرد که به عنوان شاهد، در پرونده فساد نخست‌وزیر حاضر شده و با مسئولان پرونده همکاری کند.

شایان ذکر است، پرونده جدید فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که موسوم به "پرونده ۴۰۰۰" است به پلیس Police این رژیم ارجاع داده شده و گفته شده است که خطرناک‌ترین پرونده در نوع خود علیه نتانیاهو است.

اخبار حاکی از آن است که در این پرونده نتانیاهو با شائول آلویچ، صاحب پایگاه خبری "واللا"، شرکت مخابراتی "بیزک" و شرکت‌های دیگر در ارتباط بوده که تسهیلاتی را از طرف نتانیاهو دریافت می‌کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 368812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟