ردپای بازیگر سرشناس در پرونده مرگ مشکوک همسرش + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در تحقیقات جدیدی که درباره مرگ ناتالی وود در سال ۱۹۸۱ انجام شده، همسرش رابرت واگنر به عنوان فرد مورد ظن شناخته شده است. با انتشار نتیجه تحقیقاتی که سال ۲۰۱۱ درباره مرگ ناتالی وود انجام شده بود می‌توان دریافت که رابرت واگنر فردی است که بیشترین ظن نسبت به وی وجود دارد.
جسد ناتالی وود که سوار کشتی خانوادگی خودشان بود، نوامبر ۱۹۸۱ در حالی که غرق شده بود در اطراف جزیره کاتالانیا پیدا شد . واگنر، دنیس داورن کاپیتان کشتی و کریستوفر واکن بازیگر، آن شب از دیگر سرنشینان این کشتی بادبانی بودند. هر چند مرگ وود ابتداحادثه Incident محسوب شد، اما سوال‌هایی که درباره غرق شدن وی وجود دارد، دهه‌هاست بی‌پاسخ مانده است.
جان کورینا وکیل دپارتمان پلیس Police لس‌آنجلس در این باره به تازگی گفته است: ما در ۶ سال اخیر نیز این پرونده را مورد بررسی قرار داده‌ایم و من فکر می‌کنم اکنون واگنر بیشتر مورد ظن قرار گرفته است.
این بازیگر Actor که به تازگی ستاره مهمان در درام «NCIS» شبه سی‌بی‌اس بوده حاضر نشد تا درباره این اظهار نظر جدید با مجله «۴۸ ساعت» صحبت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟