نامه ملانیا ترامپ به نتانیاهو +تصاویر

به گزارش گروه سیاسی رکنا، «ملانیا ترامپ»، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به محض ورود «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش «سارا نتانیاهو» به واشنگتن، برای آنها یک نامه خوش آمدگویی فرستاد.

1012

در متن این نامه نوشته شده است: امیدواریم که از حضور در «کاخ بلیر» (محل حضور مهمانان رئیس جمهور آمریکا) لذت ببرید. امیدواریم خیلی زود شما را ملاقات کنیم.

نتانیاهو و همسرش -که در تل آویو تحت بازجویی های گسترده قرار گرفته و با اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها به سبب فساد مالی مواجه شده اند- برای حضور در کنفرانس آیپک و همچنین ملاقات با دونالد ترامپ، امروز وارد واشنگتن شدند. انتظار می رود نتانیاهو در سخنرانی خود در کنفرانس آیپک به مسائلی از جمله ایران و همچنین پیمان صلح با فلسطین اشاره کند.

1011

روز جمعه، پلیس Police رژیم صهیونیستی بنیامین و سارا نتانیاهو را در دو مکان مجزا در ارتباط با پرونده 4000 مورد بازجویی قرار داد. پرونده 4000 درباره تسهیلات مالی است که نتانیاهو به مالک شرکت «بزک» ارائه کرده است تا حمایت رسانه ای پایگاه خبری «والا» را از او و خانواده اش دریافت کند. نتانیاهو همچنین در سه پرونده فساد مالی و پرداخت رشوه دیگر هم متهم شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟