سرنوشت ۲۱ تروریست داعشی که وارد کشور شدند

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار "علی اکبر پورجمشیدیان" جانشین نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های زمینی سپاه در مرز‌های کشور، نسبت به گذشته شرایط را بسیار تغییر داده است، اظهار کرد: به لحاظ اشراف اطلاعاتی خوبی که هم در مرز‌های جنوب شرق و هم در مرز‌های شمالغرب کشور ایجاد شده، خیلی از نیرو‌های تروریست Terrorist یا اشرار اساسا نمی‌توانند به مرز‌ها برسند.

وی با بیان اینکه تمامی تروریست‌ها و اشراری که امسال وارد مرز‌های ما شدند یا اسیر شده یا به درک واصل شدند، گفت: آخرین بار که ٢١ داعشی به کشور آمدند، تماما یا کشته یا اسیر شدند که این نشان از اقتدار کامل نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی دارد.

جانشین نیروی زمینی سپاه همچنین گفت: دشمن همچنان درصدد ایجاد ناامنی در داخل کشور است، اما اقتدار نیرو‌های ما و اشراف اطلاعاتی که از آن بهره‌مند هستیم، وضعیت را کاملا به سود ما کرده است.

سردار پورجمشیدیان همچنین در خصوص وضعیت امنیت مرز‌های جنوب شرق کشور عنوان کرد: مرز‌های ایران و پاکستان بسیار وسیع است و نمی‌توان گفت که کل این مرز مسدود است، اما نیرو‌های ما نیز حضوری بسیار فعال در این مناطق دارند.

وی در پایان تاکید کرد: امروز تاثیر اشراف اطلاعاتی به مراتب بیش از آن است که تمام مرز‌ها بسته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 362789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟