به گزارش رکنا، ولی‌الله نانواکناری در خصوص لغو بازدید نمایندگان مجلس از زندان Prison اوین وهمچنین سرکشی به محل نگهداری بازداشت‌شدگان اعتراض‌های اخیر ، به ایلنا گفت : قرار بود هماهنگی‌های لازم برای این بازدید انجام شود که همچنان منتظر اعلام نتیجه هستیم اما به احتمال زیاد این بازدید امروز انجام نخواهد شد.

وی افزود: باتوجه به آ‌ن که امروز هم بازدید از زندان اوین انجام نمی‌شود، احتمالاً این بازدید فردا – سه شنبه - انجام خواهد شد.

نماینده بابلسر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به علت به تعویق افتادن بازدید امروز - دوشنبه - نمایندگان از زندان اوین گفت: ابتدا قرار بود روز یکشنبه این بازدید انجام شود که به‌دلیل بارش برف شدید و انسداد راه‌های منتهی به زندان اوین، قرار شد که هماهنگی‌های لازم برای انجام این بازدید برای امروز انجام شود که تاکنون خبری نشده و احتمالاً فردا از زندان اوین بازدید خواهیم کرد.

رییس کمیسیون امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در پاسخ به این پرسش که باتوجه به سپری شدن زمان طولانی از اعتراض‌ها و آزادی Freedom تعداد قابل‌توجهی از زندانیان، آیا انجام بازدید هنوز فایده دارد، گفت: به هر حال کماکان تعدادی از شهروندان در بازداشت هستند و می‌توانیم با آن‌ها صحبت کنیم تا مشخص شود که موضوع چه بوده است. همچنین می‌توانیم از مسئولان مربوطه سوالات لازم را داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟