واکنش نماینده تهران به خبر استفاده رانتی‌اش از پرواز یک هواپیما+ تصویر بلیت

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در واکنش به خبری مبنی براینکه وی با استفاده از رانت موجب تاخیر نیم ساعت پرواز هواپیمایی شرکت آسمان و معطلی و ناراحتی مسافران شده است، گفت: خدا شاهد است که بنده ساعت هیچ پروازی را تغییر نداده‌ و موجب اذیت مسافران نشده‌ام.

وی ادامه داد: بنده برای پرواز ساعت 9 صبح شرکت هواپیمایی آتا به تهران بلیت داشتم لذا ساعت 7 صبح در فرودگاه کرمانشاه حضور داشتم اما یکی از نمایندگان برای محبت به من و به دلیل اینکه در بازگشت به تهران در یک پرواز همراه آنها باشم، بلیتم را برای پرواز ساعت 8 صبح هواپیمایی آسمان تغییر داد.

نعمتی تاکید کرد: بنده آن قدر متشرع هستم که حق‌الناس را در نظر بگیرم لذا حتی موجب یک ثانیه تأخیر در هیچ پروازی و آزار و اذیت مسافران برای توقف بیشتر نشده‌ام.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: تاکنون یک مورد را هم سراغ ندارم که نماینده مجلسی بتواند حتی 5 دقیقه ساعت پروازی را جابجا کرده باشد لذا انتشار این خبر بیشتر شیطنت رسانه‌ای بوده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار کرد: معمولا پروازها در کشورمان با تأخیر انجام می‌شود و این موضوع بدیهی است.

شایان ذکر است؛ خبرنگار شرق شب گذشته در توییتی نوشت بهروز نعمتی، نماینده مجلس پرواز هواپیمایی شرکت آسمان را با استفاده از رانت نیم ساعت نگه داشته و موجب معطلی و ناراحتی مسافران شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

7468602_887

کدخبر: 351303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟