هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و سپاه است

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران ، سردار سید مسعود جزایری در گردهمایی سراسری مسئولان روابط عمومی سپاه اظهار کرد: روابط عمومی موفق می تواند شأن و منزلت سازمانش را ارتقاء دهد و بین سازمان های مربوطه و مردم ، رابطه مفید برقرار کند.

وی افزود: یکی از نخستین نهادهایی که هم زمان با تولد و شکل گیری سپاه ایجاد شد روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و امروزه نیز این نهاد با پیشرفت تحسین برانگیز خود از یک نهاد صرفاً اطلاع رسانی عبور کرده است.

سردارجزایری روابط عمومی را کانال ارتباطی سپاه با جامعه قلمداد و رهبران، نخبگان و آحاد مردم را هرم این ارتباط دانست و اظهارکرد: روابط عمومی سپاه در تعامل با جامعه مخاطب می تواند ارتقای منزلت و سرمایه اجتماعی این نهاد که در واقع ظرفیت سازی قوی برای انقلاب اسلامی و ملت ایران برای پیشبرد آرمان ها متعالی است را منطقی و هوشمندانه حفظ و تقویت نماید.

وی نقش روابط عمومی سپاه در خنثی سازی عملیات روانی و هجمه ای رسانه ای دشمن را بسیار حساس و انکارناپذیر توصیف کرد و گفت: ایفای نقش سپاه در این عرصه علاوه بر مصونیت سازی برای سپاه و ناکارآمد ساختن ترفندهای دشمن برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و روحیه و نگاه مردم، مانع ریزش سرمایه اجتماعی این نهاد شده و حتی موجبات حمایت های فراملی از انقلاب و سپاه را فراهم می سازد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به عوامل مؤثر در کاهش منزلت و سرمایه اجتماعی سپاه گفت: هرگونه تغییر رویکرد و رفتار که زمینه ایجاد زاویه با اصول و ارزش های انقلاب و رابطه دقیق سپاه با مردم را فراهم سازد اقدام غیرهوشمند و کمک کننده به عملیات روانی دشمن خبیث است.

وی شناخت محیط زیست و مأموریت را از مؤلفه های مهم در موفقیت یک روابط عمومی هوشمند و کارآمد دانست و افزود: اشراف در روابط عمومی در سه حوزه درون سپاه، مخاطب و تاکتیک های عملیات روانی دشمن از موضوعاتی است که موفقیت بیشتر روابط عمومی سپاه را همواره تضمین کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟