بیشتر دستگیر شدگان دغدغه مردم را ندارند/لیدر ها و عناصر اصلی آشوب ها تحویل مراجع قضایی شدند

سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به آشوب های رخ داده در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: به تمامی فرماندهان انتظامی استان ها و شهرستان ها ابلاغ شده است ضمن هوشیاری و خویشتن داری با اشرافیت اطلاعاتی توام با اقتدارکامل، با رصد و پایش آنی از فضای مجازی و واقعی با مخلان امنیت و غارتگران اموال شخصی و عمومی مردم برخورد و صف آنان را از اغتشاشگران جدا کنند.

وی افزود:پلیس هرگز اجازه نخواهد داد که آرامش و امنیت مردم خدشه دار شود و از مردم فهیم و شهروندان گرامی به سبب همکاری خوبشان با پلیس Police تشکر می کنم.

فرمانده ناجا تاکید کرد:مردم مراقب سناریو های کشته سازی در حوادث Accidents که جزء راهبردهای دشمن است باشند.

سردار اشتری ادامه داد:اکثر دستگیر شدگان دغدغه معیشتی نداشتند و لیدرها و عناصر اصلی تحویل مراجع قضایی شدند و در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و انشالله کما فی السابق روزگار خوب تر در سایه امنیت کامل خواهیم داشت.

سردار اشتری یادآور شد: تجمعاتی با موضوعات صنفی و معیشتی از چند روز گذشته شکل گرفت ولی بعد از یکی دو روز تعدادی داخل این جمعیت ها نفوذ و موج سواری کردند و اقداماتی انجام دادند که مردم سریع خط خود را جدا کردند.

وی افزود: با توجه به سفارشاتی که از خارج می شد، این افراد برای تخریب اموال مردم و عمومی اقدام کردند و در نتیجه مشخص شد که گروهی هستند که دنبال اهدافی غیر از دغدغه های مردمند.

وی بیان کرد: یادمان نرود امنیت مثال زدنی کشورمان در جزیره ناامنی های منطقه به خودی خود ایجاد نشده است و این امنیت را باید قدر بدانیم و همگان برای ایجاد، بسط و گسترش آن تلاش کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 343413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟