قابل قبول نیست که برخی وام چند هزار میلیاردی بگیرند

به گزارش رکنا به نقل از میزان ، غلامحسین اسماعیلی در مراسم "تبیین نقش مردم ، نهادهای مردمی و نهادهای دولتی در مقابله با فتنه های سیاسی و اجتماعی" که به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی و به همت سازمان بسیج حقوقدانان تهران برگزار شد ، افزود : چرا اگر قرار است وام هزار میلیاردی به کسی داده شود نظارت نمی‌شود که اثر آن در تولید و پیشرفت طرحی که ارائه شده چیست؟ البته کسانی که این ارقام کذایی را گرفته است برادر فلانی، منسوب فلانی و دارای پیشینه مسئولیت درفلان بخش بوده است.

وی ادامه داد: ما امروزاین ادعا را داریم که قوه قضاییه با اذعان به کاستی‌ها و برخی نواقصی که وجود دارد سعی کرد در این حوزه بیشترین نظارت را انجام داده و گام‌های بسیار موثری در مبارزه با مفاسد برداشته شده است و درکنار این ادعا داریم که درفتنه ۸۸ قوه قضاییه قاطع، استوار ومحکم ایستاد.

اسماعیلی اظهار کرد: قوه قضاییه وظیفه خود را در مقابل فتنه گران به نحوشایسته انجام داد امروز قوه قضاییه در برابر بقایای فتنه و فتنه‌های جدید از آمادگی بسیار بیشتری نسبت به سال ۸۸ برخوردار است.

رییس کل دادگستری تهران گفت : فتنه گر به دنبال این است که بین افراد جامعه شبهه و تردید ایجاد کرده، مسئولان و متولیان حکومت را متهم به ناکار آمدی کند و انگشت اتهام رابه جای نشانه گرفتن اشخاص به سمت حکومت و حاکمیت نشانه بگیرد.

وی با بیان اینکه فتنه و فتنه گر به دنبال قانون Law گریزی و دور زدن قانون است ، خاطرنشان کرد: فتنه به دنبال ایجاد شکاف بین مردم، دو دستگی میان انها و شکاف بین مردم و حاکمیت است.

رئیس دادگستری کل استان تهران ادامه داد: فتنه 88 را دیدیم و بسیاری از افراد سعی کردند آن را تمام شده بدانند و به دنبال آشتی ملی بگردند. به نظر می رسد فتنه 88 اگر هم جمع شده باشد اما زخم آن بر بدنه و پیکر نظام و انقلاب باقی مانده و آثار این جراحت هنوز بر تن این نظام و انقلاب احساس می شود.

اسماعیلی افزود: مردم در 9 دی به صحنه آمدند و بساط ظاهری فتنه را جمع کردند البته با پشتیبانی این مردم همه فتنه‌ها را جمع خواهیم کرد؛ اما زخم آن باقی می ماند و گناه آن به فتنه گران خواهد ماند.

رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: در حوزه فتنه و مفاسد اقتصادی و اجتماعی و .. در سال‌های اخیر که قوه قضاییه ورود داشت در دادگاه‌های بزرگ رسیدگی کرد و حکم داد و اجرا کرد و در موضوعات اخیر نیز با صلابت وارد شد و نسبت به کسانی که در گذشته دچار خطایی شدند اینچنین رسیدگی کرد.

اسماعیلی گفت: امروز قوه قضاییه این نوید را به مردم می‌دهد که در برابر فتنه، مفاسد اجتماعی و اقتصادی محکم ایستاده و به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید.

وی تاکید کرد: امروز در رأس قوه قضاییه شاهد حضور مجتهد زمان شناس و ولایت مدار هستیم که صد درصد خود را به ارشادات رهبر معظم انقلاب ملزم می‌داند و با التزام به ولایت این مجموعه گسترده را هدایت کرده و توفیقاتی داشتیم و ادامه می‌دهیم و در برابر یکایک حوادثی که رخ می‌دهد با تمام توان می‌ایستیم و از اهداف و آرمان‌های نظام و مردم قدرشناس، با بصیرت و صاحب حق که در ۹ دی و بیست و دوم بهمن هر سال به میدان می‌آیند دفاع می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟