حوادث ٨٨ یک جنگ احزاب چندوجهی و علیه انقلاب اسلامی بود

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران ، سردار غلامحسین غیب پرور طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه بسیاری در پی آن هستند که نهم دی ماه فراموش شود، اظهارکرد: بسیاری در پی آن هستند تا ۹ دی را غباری از فراموشی فرا گیرد، اما باید بدانیم که در سال ۸۸ برابر یک فتنه خباثت آلود که از آن سوی مرزها برنامه ریزی شده بود، ایستادگی کردیم که حول یک مسئله عادی بنام انتخابات شکل گرفت.

وی افزود : فتنه ٨٨ یک جنگ تمام عیار برای به مذبح بردن انقلاب اسلامی بود اما دشمنان نتوانستند موفق شوند چراکه جنس مردم این کشور از جنس مردان کربلای چهار بود.

وی با اشاره به اینکه طراحی دقیق دشمنان در فتنه از سال ها قبل آغاز شده بود، یادآور شد: حمایت تئوریک از براندازی نظام و مجموعه هایی مانند جرج سورس و حمایت های سیاسی از فتنه گران توسط دولتمردان آمریکایی و اروپایی، یک کار هماهنگ و حساب شده برای حمایت از عوامل داخلی آنها بود.

غیب پرور ادامه داد: شبکه های اجتماعی و رسانه ها در کنار حمایت های مالی، دست به دست هم داده بود تا این حرکت نامبارک استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت سفارتخانه برخی کشورها در ایام فتنه، گفت: بسیار عجیب است که درب سفارت انگلستان به روی فتنه گران باز می شود و در آن ایام سفارت کشورهای اروپایی به محل رفت و آمد فعالان فتنه می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در دوران فعلی هر جایی که نیاز انقلاب باشد مردم حضور دارند و این موضوع به برکت ولایت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟