احزاب تندروی رژیم صهیونیستی خواهان تصویب قانون اعدام فلسطینیان شدند

به گزارش گروه سیاسی رکنا، رهبران احزاب ائتلاف شش گانه رژیم صهیونیستی قرار است بزودی این طرح را به کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، ارائه کنند. به گزارش خبرگزاری معا فلسطین، «روبرت ایلاتف» رئیس حزب خانه ما که حزبش ارائه دهنده این طرح بود، در این باره مدعی شد: قانون Law باید کاملا ساده و واضح باشد، تروریستی که غیرنظامیان بی گناه را می کشد، باید اعدام execution شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: من از موافقت احزاب شش گانه اسرائیل در موافقت با این قانون استقبال می کنم و امیدوارم که به زودی این طرح به قانون تبدیل شود.
براساس این طرح، درصورتی که یکی از شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری به قتل Murder محکوم شود، وزیر امنیت می تواند با توجه به اختیارات دادگاه نظامی، مجازات اعدام را بر آن اعمال کند، در غیر این صورت اجرای این حکم منوط به موافقت اکثریت قضات خواهد بود.
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این جلسه ادعا کرد: تصویب این طرح در کنست، می تواند ابزاری بازدارنده علیه حمله فلسطینی ها باشد. لیبرمن مدعی شد: نباید به تروریست Terrorist ها (جهادگران فلسطینی) اجازه داد که پس از آن اعمال جنایت، گمان کنند که در شرایط بسیار مناسب، راهی زندان Prison خواهند شد و سپس آزاد می شوند. این اقدام رژیم صهیونیستی از بیم شدت حملات جوانان فلسطینی به ارتش اسرائیل صورت می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 338052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟