میزان محبوبیت ملانیا ترامپ از همسرش بیشتر است!

به گزارش گروه سیاسی رکنا، به نقل از نیوزویک، نتایج نظرسنجی «راسموسن» که به تازگی منتشر شده است نشان داد محبوبیت «ملانیا ترامپ»، بانوی اول آمریکا از همسرش «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور بیشتر است.

بر اساس این نظرسنجی، 53 درصد آمریکایی ها اعلام کردند که تا حدودی دیدگاه مثبتی نسبت به بانوی اول آمریکا دارند. این رقم 8 درصد از آن نظرسنجی که در آغاز ورود دونالد ترامپ Trump به کاخ سفید انجام شد، بیشتر است. 36 درصد شرکت کنندگان هم اعلام کردند که نظر مثبتی نسبت به ملانیا ترامپ ندارند. 11 درصد شرکت کنندگان هم هیچ نظری را ثبت نکردند.

در حالی که 53 درصد شرکت کنندگان نظر مثبتی نسبت به ملانیا ترامپ دارند، این رقم در مقایسه با رقم محبوبیت میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا کمتر است. رقم محبوبیت میشل اوباما در ماه ژانویه پیش از ترک کاخ سفید 68 درصد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ملانیا ترامپ با وجود اینکه محبوبیت پایین تری در مقایسه با میشل اوباما دارد، دست کم از همسرش محبوبتر است. نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان داد محبوبیت دونالد ترامپ به 32 درصد کاهش یافته است. این پایین ترین رقم محبوبیت در 11 ماه ریاست جمهوری دونالد ترامپ محسوب می شود.

هیچ تعجبی ندارد که ملانیا ترامپ و دونالد ترامپ محبوبیت بالاتری در میان طرفداران جمهوری خواهان در مقایسه با حامیان دموکراتها دارند. نتایج نظرسنجی راسموسن نشان داد 87 درصد شرکت کنندگان حامی حزب جمهوری خواه اعلام کردند که طرفدار بانوی آمریکا هستند. این درحالیست که 57 درصد دموکراتها چنین نظری درباره ملانیا ترامپ داشتند.

از جمله دلایل کمتر بودن محبوبیت ملانیا ترامپ در مقایسه با میشل اوباما، رویکرد خودخواهانه دونالد ترامپ در قبال سیاست و حملات مکرر وی به رسانه های آمریکاست.

در نظرسنجی راسموسن بین 28 تا 29 نوامبر سال جاری میلادی از 1000 شرکت کننده در آمریکا پرسش شد.

نتایج این نظر سنجی در حالی منتشر شده که ترامپ در اقدامی مضحک در حساب توییتر از یک نظرسنجی که محبوبیت وی را ۴۵ درصد اعلام کرده بود، ابراز خرسندی کرد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟