تبلیغ «استیضاح ترامپ» روی بزرگترین بیلبورد دیجیتال نیویورک+ عکس

یک میلیاردر آمریکایی با اجاره بزرگترین بیلبورد دیجیتال میدان تایمز نیویورک و سایر بیلبوردهای این منطقه، از مردم آمریکا دعوت کرد طومار «استیضاح ترامپ» را امضا کنند.

«تام استیر»، میلیاردر و حامی مالی حزب دموکرات آمریکا که هزینه پیشبرد این طومار را متقبل شده، با پرداخت 20 میلیون دلار همه بیلبوردهای میدان تایمز نیویورک را تا شب سال نوی میلادی اجاره کرده است تا از این طریق بر تعداد امضاکنندگان طومار «استیضاح ترامپ» بیفزاید.

بر این اساس قرار است عبارت «استیضاح ترامپ» در هر ساعت به مدت 10 دقیقه روی بزرگترین بیلبورد دیجیتال میدان تایمز و سایر بیلبوردها منطقه نمایش داده شود.

استیر در مصاحبه با بلومبرگ گفت: ما به این وسیله خواستار استیضاح ترامپ Trump می شویم و از مردم می خواهیم به ما ملحق شوند.

وی ادامه داد: ما احساس می کنیم خطر بزرگی مردم آمریکا را تهدید می کند و هیچکس در برابر اتفاق قریب الوقوعی که در حال رخ دادن است، ایستادگی نمی کند.

تاکنون 6 نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، طی بیانیه های جداگانه‌ای ترامپ را فاقد صلاحیت دانسته و خواستار استیضاح وی شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 329987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟