ما برجام را تایید نمی‌کنیم و نخواهیم کرد

به گزارش گروه سیاسی رکنا، ترامپ گفت: تحریم های بسیار سرسختانه ای را علیه سپاه پاسداران اعمال می کنیم. ما در آمریکا احتیاج به مذاکره‌کنندگان قوی‌تری داریم که منافع ما را تأمین کنند.
وی اضافه کرد: از وزارت خزانه داری آمریکا می خواهم که علیه اعضای سپاه نیز تحریم هایی را اعمال کند. ما تحریم‌هایی جدیدی علیه ایران اعمال خواهیم کرد.
رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: ایران 1.7 میلیارد دلار از ایالت متحده دریافت کرده و مقداری از آن از طریق فیزیکی به ایران منتقل شده است.تصور کنید این مقدار زیاد پول نقدی را که ایرانی‌ها در انتظار دریافت آن هستند. سپاه پاسداران از پول های زیادی برای حمایت مالی از عملیات های تروریستی استفاده کرد.
وی اضافه کرد: شعار محبوب ایران مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است. اگر طرح بازبینی کنگره به نتیجه نرسد، برجام به پایان می‌رسد.
رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: ایران، بازرسان بین المللی را ترساند و آنها را از بازرسی از تاسیسات خود منع کرد. ایران در برابر بسیاری از جنایت Crime ها علیه مردم سوریه، مسوول است.
وی در پایان گفت: خیلی‌ها معتقدند ایران با کره شمالی هم مراوداتی داردو از ماموران اطلاعاتی می خواهم که این مسئله را بررسی کنند و یافته های خود را منتشر کنند بیش از انچه که اکنون منتشر کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟