زنده‌سوزی مسلمانان میانمار و سکوت سنگین سازمان‎های بین‌المللی

کشتار دسته‌جمعی و زنده‌سوزی و آوارگی هزاران مسلمانان روهینگیا در روزهای اخیر و سکوت همگانی عجیب رسانه‌ها و دولت‎های جهان بار دیگر واقعیت ظالمانه نظم جهانی موجود را به همه ستمدیگان جهان نمایان کرد.

طی روزها و هفته‌های اخیر دولت میانمار بار دیگر و با اعتماد به نفسی عجیب به محل زندگی مسلمانان در استان راخین این کشور یورش برده و با شیوه‌های داعشی‌وار دست به کشتار آنها زده و خانه‌وکاشانه‌شان نیز به آتش کشیده‌ است که در پی آن تاکنون صدها نفر کشته و هزاران نفر آواره شدند.

پایگاه «تلگراف» در گزارشی با اشاره به حمله وحشیانه نیروهای نظامی میانمار به محل زندگی مسلمانان روهینگیا به نقل از شاهدان نوشت: ارتش یمن ضمن آتش‌زدن خانه‌های مسلمانان دیوانه‌وار کودکان را سربریدند و افراد زیادی را زنده در آتش سوزاندند.

تلگراف با بیان اینکه هم‌اکنون یک نسل‌کشی تمام عیار در میانمار در جریان است افزود: آنگونه که شاهدان حوادث Accidents اخیر در استان راخین گزارش می‌دهند نیروهای نظامی میانمار روز جمعه هفته گذشته به مکان زندگی مسلمانان یورش بردند و گروهی از مردان زنده در آتش سوزاندند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

1294056_775

کدخبر: 301765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟