نماینده سمنان: تعامل و هماهنگی بین قوا نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر از امروز است

رکنا سیاسی: احمد همتی، با ابراز خرسندی از رویکردهای عقلانی در سه قوه اظهار داشت: این هماهنگی بین ارکان نظام می‌تواند به رشد و توسعه بیش از پیش کشور کمک شایانی کند.

وی رای اعتماد نمایندگان مردم به کابینه پیشنهادی دوت را در همین راستا ارزیابی کرد و افزود: روابط بین دولت و مجلس در سطح بسیار خوب و مناسبی است و همین به توفیق بیشتر نظام در حل مشکلات کمک خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه مجلس با دولت دوازدهم همراهی خواهد کرد، تصریح کرد: همه نمایندگان علاقمند به رفع مشکلات کشورند و برای رفع این مهم همکاری و همراهی خوبی با قوه مجریه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اگر کارها برای خدا باشد همه به یک وحدت و هماهنگی خواهند رسید، گفت: این همدلی و هماهنگی توان ما برای مقابله با دشمنان نظام که همواره درصدد ضربه زدن به نظام و کشور بودند را نیز بیشتر خواهد کرد.

این عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه این وحدت و همدلی در بین مردم و در سطح جامعه نیز کاملا مشهود است، اظهار داشت: امروز همه دلسوزان نظام و کشور به این نتیجه رسیدند که برای رفع مشکلات و ساختن کشور باید با همدیگر باشند و این همدلی و اتحاد برکات زیادی در آینده خواهد داشت.

همتی به توفیقات دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف در چهار سال اخیر اشاره و اضافه کرد: به دلیل همین هماهنگی و وحدت بوده که امروز شاهدیم بسیاری از مشکلات به سرعت در حال از بین رفتن است و کشور به ریل توسعه و پیشرفت برگشته است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به افزایش پروژه‌های افتتاح شده امسال در هفته دولت خاطرنشان کرد: این توفیقات همه از برکت با هم بودن و در کنار هم بودن است و با ادامه این روند در قوه مجریه و دو قوه دیگر در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری در کشور و استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هماهنگی و وحدت بالایی بین مسئولان استان وجود دارد، افزایش پروژه‌های هفته دولت در این استان و از جمله در سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه را در راستای همین همراهی‌ها ارزیابی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟