برای تامین امنیت جهان اسلام باید با تکفیری‌ها بجنگیم

رکنا سیاسی: رضا صالحی‌امیری صبح روز دوشنبه (23 مرداد) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اساسا ماهیت انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در ستیز است، اظهار کرد: بقای ما به دفاع از ارزش‌های انقلاب در دنیای اسلام است. بنابراین حضور ما در خاورمیانه به منزله دفاع از عمق استراتژیک منافع ملی ما است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در خاورمیانه می‌گذرد، نوعی سطح‌بندی میان جبهه باطل و حق و کفر و اسلام است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: شهادت شهید محسن حججی دارای این پیام است که جریان حق و باطل همواره تداوم دارد و ملت ایران یکپارچه با دولت و همه ارکان نظام بویژه نیروهای مسلح دارای نگاهی واحد هستند که باید با تکفیری‌ها جنگید تا امنیت جهان اسلام تامین شود

صالحی امیری همچنین درباره اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تبیین جایگاه ایثار و شهادت در کشور اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه قرآن و عترت، امور مساجد و امور دینی و بویژه حوزه سینما Cinema وظیفه دارد تا جایگاه ایثار و شهادت را در کشور تبیین نماید.

وی ادامه داد: تولید فیلم‌های دفاع مقدس بیانگر این است که ما به دنبال استمرار جریان شهادت در کشور هستیم و فرهنگ انقلاب اسلامی و شهادت با جامعه ما دارای رابطه‌ای وثیق است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟