ملکه انگلیس به زودی از قدرت کنار می‌کشد!

رکنا سیاسی: به نقل از دیلی میل ، «کناره گیری از قدرت» چیزی است که گمان می رفت ملکه انگلیس هرگز به آن تن ندهد اما او اکنون 91 ساله است و دیگر توانی برای او باقی نمانده است. همسر 96 ساله او یعنی فیلیپ ماه گذشته از تمامی وظایف سلطنتی خود بازنشسته شد و حالا به نظر می رسد ملکه انگلیس نیز چنین رویه ای را در پیش گرفته است.

ملکه انگلیس قصد دارد تمامی اختیارات خود را به پسرش چارلز واگذار کند، به این ترتیب چارلز 67 ساله سلطنت خود را آغاز خواهد کرد اما نکته بسیار مهمی وجود دارد. ملکه از اعطای عنوان «پادشاه» به پسرش خودداری خواهد کرد چیزی که بر خلاف آنچه که در ظاهر به نظر می رسد به هیچ عنوان مطلوب چارلز نیست. در واقع ولیعهد 67 ساله از مادر 91 ساله اش رو دست خواهد خورد این در حالی است که همسر او یعنی کامیلا پارکر نیز هرگز صاحب عنوان ملکه نخواهد شد چرا که مادر شاهزاده ها نیست. ویلیام پسر چارلز در صورتی که پس از پدرش به سلطنت برسد قطعا عنوان پادشاه را خواهد گرفت و همسرش کیت میدلتون نیز عنوان ملکه به خود میگیرد.

چارلز در آرزوی تاج و تخت سلطنتی بریتانیاست و شاید به همین زودی به بزرگ ترین آرزوی خود برسد. البته بدون نام «پادشاه»!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟