تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

رکنا سیاسی: اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

محمد قمی نماینده پاکدشت به وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت بهای گندم کشاورزان به مردم پاکدشت.

نادر قاضی‌پور،‌ علیرضا محجوب و محمدحسین فرهنگی نماینده‌های ارومیه، تهران و تبریز به وزیر امور خارجه: لزوم پیگیری جدی در خصوص کشتار و سلاخی شدن مردم میرزا و لنگ افغانستان به دست عناصر داعش.

قاضی‌پور،‌ محجوب و فرهنگی به رئیس جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: حذف عنوان نیمه حضوری در اساسنامه جدید دانشگاه پیام نور خلاف قانون Law بوده و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید نسبت به این خلاف قانون اصلاح لازم را انجام دهند.

قاضی‌پور و فرهنگی نماینده مردم تبریز و تهران به وزیر ورزش Sport و جوانان: لزوم پشتیبانی از تیم تراکتور آذربایجان مانند دو تیم تهران.

زاهدی نماینده کرمان و فولادگر، هاشمی تختی و آزادیخواه به رئیس جمهور: جای تاسف و تعجب دارد که وزارت علومی که برای همه دستگاه‌ها،‌ مسئول از آن تهیه می‌شود، هنوز برای آن وزیری به مجلس معرفی نشده است، لطفا بهای بیشتری به این وزارتخانه داده شود.

محجوب و قاضی‌پور به وزیر کشور: جلوگیری از قاچاق Contraband انسان از افغانستان به ایران.

سیدجواد حسینی‌کیا به وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت مطالبات مردم شهرستان سنقر با توجه به مشکلات عدیده آنها.

علیرضا محجوب،‌ نادر قاضی‌پور به وزرای کشور، رفاه اجتماعی، خارجه و اطلاعات: ادامه قاچاق انسان از افغانستان به تهران و سایر شهرهای بزرگ که منتهی به تشکیلات ثبت صدور کارت‌های غیر قانونی و اقامت در شهرهای تهران و سایر مناطق شده است.

حسن کامران نماینده اصفهان به رئیس جمهور: اجرای حقابه گاوخونی از سوی سازمان محیط زیست.

حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر به وزیر کشور: ضرورت تجدید نظر در تصمیم دریافت سفته از رانندگان مینی‌بوس و کامیون جهت فعالیت در سیستم حمل و نقل همگانی.

سیدامیر قاضی Judge زاده به وزیر کشور: عدم اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارت مالی و بخصوص جانی چندین نفر در جریان سیل دو روز پیش شهرستان کلات.

علی‌محمد شاعری نماینده بهشهر به رئیس جمهور: عدم مقابله با قطعنامه طرح‌های عمرانی،‌ ملی و استانی پس از گذشته ۵ ماه از سال ۹۶.

نادری به وزیر نیرو: مشکل آب شرب روستایی منطقه اورمنات و لزوم انجام اقدامی فوری.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟