مسعود کرباسیان رای اعتماد مجلسی ها را دارد / 27 نماینده در حمایت از وزیر پیشنهادی اقتصاد چه گفتند؟

رکنا سیاسی: دکتر مسعود کرباسیان، از طرف رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد به مجلس معرفی شد. وی حالا در حالی منتظر رای اعتماد نمایندگان مجلس است که بسیاری از این نمایندگان او را حمایت می کنند و از سابقه کاری ایشان راضی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کرباسیان امیدها را زنده کرد

حمایت از کرباسیان

الیاس حضرتی: نبود طیب نمیا ضایعه جبران ناپذیری برای دولت خواهد بود، اما حضور کرباسیان امید را زنده کرد و می توان گفت: صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت.

کرباسیان در گمرک بسیار خوب عمل کرده است

حمایت از کرباسیان

علی اسدی  نماینده شهربابک با بیان اینکه کرباسیان درمدیریت گمرک بسیار خوب عمل کرده گفت  کارنامه کرباسیان  در سمت اجرایی بسیار مثبت است

کرباسیان وزیر اجرایی قوی ایست

حمایت از کرباسیان

هادی بهادری نماینده ارومیه در گفت و گو با خبر نگارما اظهار کرد:به نظر می اید کرباسیان وزیری اجرایی و قوی،باشند که فکر می کنم ایشان توانمندی لازم را دارند.

رای مجلس مثبت است

حمایت از کرباسیان

فرج ا...رجبی نماینده شیراز در گفت وگو با خبرنگارما گفت آقای کرباسیان از اقبال خوبی در مجلس بر خوردارند و می توان گفت که مورد خاصی از نظر مجلس ندارند و رای نمایندگان  مجلس  مثبت است.

کرباسیان صاحب تجربه است

حمایت از کرباسیان

شکور پور حسین نماینده پارس آباد: کرباسیان صاحب تجربه خوبی در حوزه اقتصاد است

نظرم راجب ایشان مثبت است

حمایت از کرباسیان

سید ابوالفضل موسوی نماینده یزد: نظرم نسبت به وزیر پیشنهادی اقتصاد مثبت است وکلا وی مورد قبول است.

تجربه مدیریتی کرباسیان خوب است

حمایت از کرباسیان

عبد الله رضیان نماینده  قائمشهر: کرباسیان تجربه بسیار خوبی در بحث مدیریت دارد.

نظر مثبت

حمایت از کرباسیان

محمد رضا تابش نماینده اردکان گفت: نظر بنده نبست به دکتر مسعود کرباسیان و عملکرد وی مثبت است.

کرباسیان کمک خوبی است

حمایت از کرباسیان

حسین هاشمی تختی پور نماینده بندر عباس: به طور قطع کرباسیان در وزارت اقتصاد می تواند کمک خوبی برای دولت باشد . بنابر این نظرم نسبت به وی مثبت است.

امیدواریم جواب خوبی بگیرد

حمایت از کرباسیان

سید راضی نوری نماینده شوش: عملکرد کرباسیان در گمرک خوب بوده و امیدواریم با تیمی که می بندد، در وزارت اقتصاد هم جواب خوبی بگیرد.

کرباسیان از مدیران با تجربه است

حمایت از کرباسیان

قلی اله قلیزاده نماینده کلیبر: کرباسیان از مدیران خوب و با تجربه کشور محسوب می گردد و امیدواریم در این پست نیز به خوبی عمل کند و امیدواریم با تیم قوی وارد وزارت اقتصاد شود .

از او استقبال می کنیم

حمایت از کرباسیان

علی اکبری نماینده شیراز: کرباسیان وزیر پیشنهادی روحانی است و ما نیز از وی استقبال می کنیم.

کرباسیان گمرک را متحول کرد

حمایت از کرباسیان

محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان: تا جایی که کرباسیان را می شناسم  وی شخصی با تجربه  است به طوری که  تجربه وی در گمرک توانسته تحولاتی را ایجاد کند بنابراین در بحث وزارت اقتصاد نیز می تواند موفق باشد.

او توانمند و متخصص است

حمایت از کرباسیان

مسعود رضایی نماینده شیراز بیان کرد کرباسیان با توجه به مدیریت کرباسیان درگمرک از لحاظ درآمد سازی بسیار خوب عمل کرده و نماینده شیراز ادامه داد کرباسیان فردی توانمند و موفق و متخصص است.

پیشینه مدریتی خوبی دارد

حمایت از کرباسیان

فرهاد فلاحتی نماینده قائنات در مجلس: کرباسیان با توجه به شرایط اقتصادی و پیشینه مدیریتی بسیار خوب دارد و دچار مشکل نخواهد شد.

سوابق اجرایی خوبی دارند

حمایت از کرباسیان

احمد صفری نماینده کرمانشاه در مجلس با توجه به اینکه کرباسیان سوابق اجرایی خوبی در معاونت وزیر اقتصاد و دارایی دارد و به عقیده من وزیر موفقی  می تواند باشد.

سابقه بسیار خوبی در کار خود دارند

حمایت از کرباسیان

محمد جواد جمالی نوبندگانی نماینده فسا در خانه ملت  کرباسیان با سابقه ای بسیار خوب درکار خود مشغول به کار است و به عقیده من وی متناسب با این وزارتخانه می باشد.

کرباسیان خلا ها را می شناسد

حمایت از کرباسیان

سید جواد حسینی کیانماینده سنقر: دکتر مسعود کرباسیان به دلیل اینکه  مدیریت گمرک را داشته به برخی از خلاها و ظرفیتهای حوزه مسائل اقتصادی آشنایی دارد  بنابرین  می تواند با معاونین  قوی وضعیت را با یک دگرگونی جدید بوجود بیاورد و یکسری از خلاهای موجود در وزارت اقتصاد را از بین ببرد.


کرباسیان خلاق و متفکر است

حمایت از کرباسیان

 علی گل مرادی نماینده ماهشهر و امیدیه: وزارت اقتصاد بیشتر از سایر وزارتخانه ها مورد توجه نمایندگان مجلس است  کرباسیان از نظر بنده مدیری خلاق و متفکر و توانمند است ودر موضوعات اقتصادی و گمرک تفکرات خوبی را به اجرا گذاشته است.

کرباسیان شفاف سازی می کند

حمایت از کرباسیان

‍ مهرداد لاهوتی نماینده  لنگرود: کرباسیان  برای وزارت  اقتصاد بسیار مناسب است  با توجه به اینکه  سازمان امور مالیاتی از زیر مجموعه های وزارت  اقتصاد  ساختار سنتی دارد  کرباسیان  می تواند در این مورد با دانش خود می تواند شفاف سازی در این قسمت داشته باشد به نظر من وی با نگاه عالمانه و عاقلانه می تواند شرایط تولید کننده ها و مسائل عمده کشور را درک کند ما نیز از وی حمایت می کنیم.

گمرک، کارنامه مثبت کرباسیان

حمایت از کرباسیان

‍ شادمهر کاظم زاده نماینده دهلران  با توجه به تعامل عالی و خوب کرباسیان به عنوان ریس گمرک با نمایندگان مثبت است این تعامل جز و کارنامه  مثبت وی محسوب می گردد وی افزود مضاف بر این که گمرک یک حوزه مهم اقتصادی محسوب می گردد که وی مدیریت خوبی در آنجا داشتند کاظم زاده مدیری با تجربه کاری خوبی در گمرک  دارد و از این نظر من فکر می کنم از لحاظ رای آوردن در مجلس مشکل نخواهند داشت وی در نهایت گفت نظر من نسبت به وی مثبت است.

روحانی بهترین ها را انتخاب می کند

حمایت از کرباسیان

 ژرژیک آبرامیان نماینده ارامنه جنوب  ایران: با توجه به اینکه کرباسیان از طرف دکتر روحانی معرفی شده است و میتوان گفت که وی  بطور قطع  بهترینهارا برای اداره امور کشور انتخاب  می کنند ، بنابراین من نظرم نسبت به کرباسیان مثبت است.

حمایت از کرباسیان

دکتر زارع : عملکرد دکتر کرباسیان خوب و قابل دفاع است

حمایت از کرباسیان

کاتب :روحیه و سوابق اجرایی کرباسیان می تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند

حمایت از کرباسیان

محمد عزیزی نماینده ابهر و خرمدره در گفت و گو با خبر نگار ما گفت:از نظر من که کارمند وزارت اقتصاد بودم ،کرباسیان فردی شایسته برای این وزارتخانه می باشد البته نا گفته نباشد که بعد از شنیدن برنامه های وی حتما راضی تر خواهم بود.

تاجگردون

تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه می گوید:

کرباسیان وزیر پیشنهادی اقتصاد از مدیران با سابقه کشور است

او در بخش های مختلفی فعالیت داشته و در این بخش ها  موفق بوده است

کرباسیان نفوذ بالایی در بدنه مدیریتی کشور دارد که می تواند تیم خوبی را تعریف کند و می تواند موفق عمل کند.

 

مهدی تقوی: کرباسیان از جمله مدیران باتجربه و موفق است

استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: کرباسیان در طی سالهای فعالیت خود عملکرد قابل قبولی داشته است و می توان اعلام کرد که او از دسته مدیران با تجربه در کشور محسوب می شود.

مهدی تقوی، کارشناس اقتصادی و استاد دانشگاه در خصوص گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد در دولت دوازدهم گفت: مسعود کرباسیان در دولت اصلاحات و همچنین در دولت یازدهم عملکرد قابل قبولی داشته است و بهبود شرایط گمرک در کشور یکی از دستاورد های وی بشمار می آید.

وی ادامه داد: کرباسیان بهتر است برای اجرای طرح های اقتصادی از معاونین دارای معلومات اقتصادی بهره گیرد چراکه اقتصاددانان می توانند به او و تیم اقتصادی دولت در شرایط کنونی کمک کنند.

 

 

 

کدخبر: 293202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟