توصیه‌های رهبر انقلاب به رئیس جمهور در مراسم تنفیذ چه بود؟

رکنا سیاسی: رهبر انقلاب در این مراسم خطاب به رئیس جمهور منتخب فرمودند: این مسئولیت و توانایی را امانت بدانید. همچنان که امیر المومنین فرمود این مسئولیت امانت الاهی در نزد توست. پس باید امانت داری کرد.
وقت ما کم و کارمان بسیار است. اولیویت ها را باید رعایت کرد. در هزینه ها و انجام کارها باید اولویت ها را در نظر گرفت. امروز اولویت همانهایی است که رئیس جمهور بیان کردند. از جمله ریشه کردن کردن فقر.
با برنامه حرکت کنید. برنامه ششم برنامه جامعی است. امسال سال شروع برنامه است که البته با تاخیر شروع شده. با برنامه با دقت کامل و پیش بینی همه امکانات باید عمل شود.
اتحاد ملت را مهم بشمارید. هر چه داریم از اتحاد مردم با یکدیگر و اتحاد آنها با مشئولین است. نباید دو دسته گی ها ایجاد شود. مردم سلایق متفاوتی دارند. اما سلیقه گوناگون و اختلاف نظر لزوما به معنای درگیری نیست. التهاب آفرینی نکنید.
از نظرات مخالف آشفته نشوید. بگذاریئ مخالفان نظراتشان را بگویند. در کارهای ما هم نقص کم نیست. انتقادات را تحمل کنید.
به میان مردم بروید و بی واسطه از آنها بشونید. قدر نیروهای انقلابی و با انگیزه را بدانید. این را تمام مسدولین سفارش میکنم. نیروهای مومن و با انگیزه از کشور در مقابل مشکلات دفاع می کنند.
در تصمیم گیری های بین المللی به یاد داشته باشید که دشمن تمام توانش را بکار میگیرد که شما را نابود کنند. برخی به صراحت می گویند و برخی پنهان میکنند. اما تعامل بین المللی نباید ما را از این موضوع غافل کند. پاسخ به دشمنی ها قوی تر شدن و کار جهادی است. الته مقصودم تنها در زمینه نظامی نیست. در زمینه اقتصادی، فرهنگی و هویت ایرانی هم باید قوی تر شویم.
به خدا توکل کنید و وعده نصرت الاهی را باور کنید. شما در راه احیای حاکمیت دین خدا هستید. این نصرت الاهی است و در مقابل دشمن ستیزی ها آرام ننشینید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 290008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟