مدیریت جهانی احمدی نژاد / تولید انرژی هسته ای در آشپزخانه !

رکنا سیاسی: صالح گفته بود: یک پرونده قدیمی با امارات داشتیم درباره سه جزیره ایرانی که همیشه مطرح می‌شد. ما توافق کرده بودیم که این مسأله را طبق پیشنهاد ایران بر اساس تفاهم دکتر لاریجانی و ولیعهد امارات جلو ببریم... اما حضور محمود احمدی نژاد در جزیره ابوموسی دو هفته قبل از شروع مذاکرات، تفاهم را به هم زد... واقعا داشتیم به طور آرام در جهت حل و فصل قضیه حرکت می کردیم. در این که این جزایر سرزمین ایران است که اصلا تردیدی نیست بلکه می خواستیم سوتفاهم را به صورت دوجانبه حل کنیم.

احمدی نژاد دو وزیرخارجه داشت که هر دو را نیز قبول نداشت. دو وزیر اطلاعات داشت که باز هر دوی آنها را هم اعلام میکند قبول نداشته. در حالی که او حتی چنین حرکاتی را با وزیرخارجه خود هماهنگ نمیکرد و راه خود را تنها در جهت شلعه ورتر کردن خصومتها پیگیری میکرد چگونه ادعای مدیریت جهانی داشت؟

تصور او از مدیریت جهان چه بود؟ فکر میکرد چگونه باید آن را مدیریت کند درحالی که حتی نمیتوانست وزرای خارجه خودش را مدیریت کند؟

متکی که با آن وضع اسفناک در هنگام ماموریت خارجی برکنار شد و علی اکبر صالحی نیز امروز خائن خطاب میشود. این کارنامه مدیریت خارجی کسی است که ادعای مدیریت جهانی داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟