تحقق مطالبات بر زمین مانده انتظار بانوان از دولت دوازدهم است

رکنا سیاسی: فریده یوسفی روز سه شنبه قرار گرفتن زنان در جایگاههای تصمیم گیری و مدیریتی را ازجمله مطالبات این قشر برشمرد و ادامه داد : هرچند در دولت یازدهم کرسی مسئولیت چهار فرمانداری و 13 بخشداری به زنان سپرده شد اما این میزان در حد و اندازه شایستگی های زنان کشور نیست .

وی ادامه داد : سپردن این حجم از مسئولیت ها به زنان هرچند اندک ، اما نقطه روشنی در اعتماد و استفاده از ظرفیت زنان در عرصه های مدیریتی به شمار می رود .

این بانوی فعال سیاسی مازندران گفت : زنان کشورمان امیدوارند که وعده دولت دوازدهم در برخورد عادلانه و شایسته سالاری در سپردن مسئولیت به افراد محقق شود .

وی تاکید کرد : زنان در اختیار قرار گرفتن فرصت مشارکت در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در مسائل کلان کشور را حق خود می دانند و امیدوارند وعده های حسن روحانی در این بخش در دولت دوازدهم محقق شود .

وی با اشاره به اینکه حسن روحانی در ابتدای مسیر فعالیتش به عنوان رئیس جمهور در دولت یازدهم استفاده از نیروهای باتجربه و گاها مسن را برای ترمیم زیر ساخت های کشور نیاز داشت ، ادامه داد : با توجه به ترمیم زیر ساخت ها و با تغییر رویه در دولت دوازدهم از جوانان و زنان متخصص و توانمند در کابینه دولت استفاده خواهد شد .

مازندران بیش از سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل می دهند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟