سه وزیر دولت در جلسه علنی هفته آینده مجلس حاضر می شوند.

مجلس شورای اسلامی پس از دو هفته تعطیلات تابستانی نمایندگان، هفته آینده در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هفته آینده برای پاسخ به سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس حضور می یابد.

محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی نیز برای پاسخ به سوال سیدکمال الدین شهریاری نماینده دشتی و تنگستان در جلسه علنی مجلس حاضر می شود.

همچنین رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوال حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه به مجلس می رود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی را ادامه می دهند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه یک فوریتی اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه‌یافته، عشایری ‌و مرزی نیز دستور کار هفته آتی مجلس است.

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون Law مبارزه با مواد مخدر Drugs و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح تبصره ماده (86) اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم در دستو کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

وکلای ملت در مجلس هفته آینده همچنین گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه مقابله با تقلب Cheat در تهیه آثار علمی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی را در دستور کار بررسی خود دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 277117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟