رییسی در قم:  رمز اقتدار انقلاب حضور بابصیرت مردم در صحنه است

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در مصلی قدس قم با تبریک ایام ماه شعبان، اظهار کرد: حوزه علمیه قم سرمایه بزرگ جهان اسلام است، قم پایتخت معارف اسلامی و نشر آن و پخش معارف دینی و فکر و اندیشه ناب اسلامی است.

وی افزود: امروز قم به عنوان نقطه امید برای همه دغدغه مندان کشور و همه کسانی که می‌خواهند زندگی بر اساس دین و اندیشه‌های دینی داشته باشند، محسوب می‌شود.

رییسی افزود: شهر قم شهر مردان و زنان انقلابی و اهل بیت عصمت و طهارت است و علما و مراجع عظام تقلید ملجا و پناهگاه جویندگان علم و دانش هستند.

وی گفت: من به عنوان خادم امام رضا و خدمتگزار نظام شخصیتی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستم و آنچه که امروز از امنیت و اقتدار داریم به برکت جانبازی جانبازان و تلاش و مجاهدت مدافعان حرم است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر امروز دارای امنیت و افتخار و اقتدار در جهان هستیم و هیچ قراردادی بدون حضور ایران جنبه اجرایی پیدا نمی‌کند به دلیل قدرت و اقتدار ایران است و دور شدن سایه جنگ از ایران نیز به دلیل حضور با بصیرت و انقلابی مردم در صحنه است که مهمترین مولفه قدرت ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: باید مردم را باور کنیم و نقش آنان را در گره گشایی امور، به عنوان اولین نقش ببینیم و بدانیم قفلی بدون حضور مردم باز نخواهد شد.

رییسی با بیان اینکه باید نگاه به منابع و ثروت کشور را اصلاح کنیم، افزود: کشور ما ثروتمند و دارای منابع ارزشمند است و اگر به این منبع خدادادی و نیروی انسانی کارآمد به عنوان منابع و سرمایه توجه نشود و رفع مشکل را در افزایش بودجه ببینیم به مشکل برمی خوریم.

وی اظهار کرد: اگر رفع مشکلات را در نگاه به بیگانه ببینیم خطا است چراکه آنان هیچگاه مشکل ملتی را حل نکرده‌اند که ما دومینش باشیم، بیگانه برای کدام ملت دلسوزی کرده که دلسوخته ما شود؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیا این حق است که با وجود شهدا و ایثارگران و جانبازان بعد از سی و هشت سال، شاهد فقر و محرومیت باشیم؟ مگر مردم یکی از مولفه‌های قدرت نیستند؟ اگر مردم به نظام تردید کردند آیا پایگاه قدرت ملی را سست نکرده‌ایم؟ ما مهمترین مولفه قدرت کشور را مردم می‌دانیم و مانند برخی کشورها تنها ثروت و منابع دیگر را مولفه قدرت نمی دانیم.

وی افزود: آقایانی که می‌گویند چگونه مشکل بیکاری را حل کنیم، آیا توانستند در چهارسال گذشته برای رشد اقتصادی و به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور تصمیم بگیرند؟ آقایان چرا در سال اول دولت، مسکن مهر را که مردم محروم که به آن امید بسته بودند را تحویل ندادید؟ چرا هفده هزار کارخانه و واحد تولیدی تعطیل شده است؟ چرا نیمی از ظرفیت اقتصاد تعطیل است؟

رییسی تصریح کرد: آقایان می گویند نمی توان یک میلیون شغل در سال ایجاد کرد. چرا نمی‌شود؟ چرا می‌گویید نمی‌توانیم؟ اگر شما نمی‌توانید ما می‌گوییم که می‌توانیم. ما در برخورد با فساد خط قرمز نخواهیم داشت و دستگاه‌های نظارتی ما منافذ فساد را شناسایی کرده‌اند. ما معتقدیم امکان رفع فقر مطلق و از بین بردن فقر از چهره زیبای ملت ایران شدنی است و این کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: ما کمبود نوشتن حقوق شهروندی نداریم. حق شهروندی، رفع محرومیت و بیکاری جوانان است. حق شهروندی، رونمایی از سند حق مردم نیست. مردم حقشان را می‌خواهند.

رییسی ادامه داد: اگر عزم جدی در مبارزه با فساد و قاچاق Contraband وجود داشته باشد، دیگر حقوق نجومی نخواهیم داشت و با تشکیل دولت انقلابی این عزم و اراده پدید خواهد آمد.

وی گفت: انقلابی بودن به معنای احساسی بودن نیست، انقلابی‌هایی که الگوی ما هستند، امام و رهبری‌اند. ما انقلابی را فردی می‌دانیم که در عرصه‌های مختلف در مقابل مستکبران روحیه انقلابی داشته باشد نه منفعلانه.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: در برجام اقدامات را بدون تضمین‌های لازم انجام دادند اما یک دولت قوی و مطمئن باید چک نقد نشده برجام را نقد کند و ما با عنایت خداوند و حمایت ملت نه تنها چک برجام را برای ملت نقد می‌کنیم بلکه اجازه نگاه طمع آلود هیچ کسی را به منافع ملت نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه فکر نکنید که با تخریب و تهمت و افترا و رقیب هراسی، صحنه را خالی می‌کنیم، گفت: دولت مستقر برای ادامه حضور در دور دوم، دو راه دارد که مردم به آن رای دهند، یکی اینکه بگوید که چه کاری انجام داده است و راه دوم هم این است که رقیب هراسی شود.

رییسی افزود: می‌خواهند مردم را از رقیب بترسانند اما ما برنامه مدون داریم و آمده‌ایم که فساد را ریشه‌کن کنیم. ما هم می‌دانیم هم می‌خواهیم و هم می‌توانیم که در مدیریت اجرایی کشور تغییر ایجاد کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

اقدام شیطانی دختر 17 ساله با پسر جوان / این پسر می گوید با چاقو تهدید شده بود+ عکس

اقدام وحشیانه و شیطانی با زن جوان در کوچه خلوت / زن جوان از مترو به خانه بر می گشت که ... +فیلم(14+)

ناگفته های زن جوان از بلایی که برادر شوهرش بر سر او می آورد / شوهر که قرص می خورد ...

راز خلوتگاه یاشار با دختران دانشجوی آبادنی در عکس های زشت

می خواهم حق «فاطمه» ام را از شهردار بگیرم / مادری که دخترش در آبنمای پارک قطعه قطعه شد +عکس

پدر با شلیک گلوله دختر 33 ساله اش را کشت و 24 ساعت به جنازه او نگاه کرد تا اینکه ...+عکس

نقشه شیطانی میثم برای زن تنها / برای فروش خانه ام آمد؛ وقتی به هوش آمدم او هر بلایی می خواست سرم آورده بود +عکس

عمل شرم آور پدر روانی با دختر 5 ساله اش + تصاویر

محمد برادرش را سلاخی کرد + عکس قاتل

محبت دردسر ساز یک زن برای شوهرش / سه مرد نقشه عجیبی داشتند

اقدام شیطانی 8 مرد در شانه خاکی جاده با مادر و دختر جوان / این صحنه زشت در برابر چشمان پدر خانواده رخ داد و ...

شوهرم پس از 37 ساله مرا خواهر خود می داند! / طلاق می خواهم

بلای وحشتناکی که 3 دختر جوان بر سر پدر بی نوا آوردند + تصاویر

وحشت از روح سرگردان دختر جنگل+عکس

راز گمشده در قتل پزشک نیکوکار تهرانی

 

کدخبر: 262705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟