محسن رضایی: برای کاندیداتوری قصدی ندارم

محسن رضایی روز شنبه در پیامی خطاب به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) ، دلایل حضور نیافتن خود در جلسه اخیر جمنا را طرح و توصیه هایی را خطاب به نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
اعضای محترم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
با سلام و آرزوی توفیق؛
نخست، لازم می‌دانم از عموم عزیزانی که با وجود آن که اعلام کرده بودم قصد کاندیداتوری ندارم، نسبت به این جانب اظهار لطف کردند سپاسگزاری کرده و تاکید کنم که به رغم میل باطنی به دو دلیل موفق به حضور در جلسه شما عزیزان نشدم.
1ـ حضور اینجانب در جمع شما، ممکن بود، تصمیم به کاندیداتوری تلقی شود که چون چنین قصدی نداشتم، آن را خلاف صداقت می‌دانستم.
2ـ تیمی از مسولان خیریه‌ها را به منطقه زلزله‌زده اعزام کرده بودم که تقاضا و اصرار داشتند من نیز به جمع آنان اضافه شوم و در چنان شرایطی، حضور در جمع آنان را از حیث تقویت روحیه و دلگرمی ضروری یافتم.
بار دیگر تاکید کنم، حرکتِ وحدت بخشِ نیروهای جبهه انقلاب را حرکتی انقلابی و مردمسالارانه می‌دانم که سایر تشکل‌ها نیز می‌توانند از این الگو استفاده کرده، نسبت به تعمیق و تحکیمِ مردمسالاریِ دینی در کشور، بیش از گذشته تلاش کنند. البته در آغازِ هر حرکت، ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته باشد که به مرور باید در جهت رفع آن ها و حصول کمال مطلوب کوشش کرد.
آن چه امروز پس از تلاش برای جلب رضایت خداوند متعال (که بدون ولایت، ایثار، برادری و خدمت به خلق خدا حاصل نمی‌شود)، بیش از هر چیز دیگر، حائز اهمیت است؛ آن است که باید از سقوط Fall ارزش ها که جناح‌های کشور را طی دو  دهه اخیر به خطر کشانده و ریل تقسیم غنائم را جایگزین ریل انقلاب کرده، جلوگیری به عمل آورد و اساس حرکت‌ها را بر ارزش‌های انقلاب اسلامی پایه‌گذاری کرد. بدیهی است رفع مشکلات کشور و پیروزی بر جبهه جنگ طلبانِ جهانی و استعمارگران، در گرو بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی ووحدت همه نیروهای انقلاب اسلامی وپشتیبانی مردم است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟