مشمولین عفو عید سعید فطر استان سمنان در آستانه آزادی هستند

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر افزود : پس از نگاه کریمانه و رأفت اسلامی پدرانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) به مشمولین حائز شرایط معرفی شده به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه ؛ اسامی مشمولین به مسئولان قضایی و روسای سازمان زندان ها اعلام شد .

عبدالهی ادامه داد : به مسئولان قضایی تاکید شده در مرحله اول با سازماندهی تیم هایی متشکل از کارکنان اجراهای احکام کیفری مراجع قضایی و زندان ها ، افرادی که با اعمال عفو و تخفیف مجازات ، محکومیت آنان منتهی به آزادی می شود بلافاصله اقدام و قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر زمینه بازگشت آنان به آغوش خانواده ها را فراهم کنند .

وی در ادامه گفت : در مرحله بعدی این اطمینان خاطر به مشمولین تخفیف و تبدیل مجازات به حبس داده می شود که پرونده آنان بررسی و نتیجه اعمال استحقاق عفو به مشمولین ابلاغ و از مجازات آنان کاسته خواهد شد .

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه خاطر نشان کرد : پس از عنایت ریاست معزز قوه قضائیه در پیشنهاد اعمال عفو به مناسبت عید سعید فطر ، دستگاه قضایی استان سمنان با جدیت وظیفه خطیر خود را در اعمال این عفو به کار بسته تا حلاوت آن برای مشمولین باقی بماند .

نویسنده : مدیریت روابط عمومی دادگستری استان سمنان

 

کدخبر: 886784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟