توصیه‌های سلامتی هفتگی به متولدین ماه های سال

 سلامتی افراد با رعایت نکات تغذیه ای و یکسری اصول ساده در زندگی روزانه تضمین می شود. در ادامه توصیه‌های سلامتی هفتگی را به متولدین هر ماه از سال بخوانید.

 فروردین

افرادی که دراز کشیده با گوشی کار می کنند بیش از سایر افراد به چشم هایشان آسیب می رسانند ،گوشی تمرکز اعصاب را به هم می زند.

 اردیبهشت

مهربان باشید تا عمرتان طولانی شود!

مهربانی، میزان هورمون‌های سروتونین همان هورمون‌های شادی‌بخش را در بدن افزایش می‌دهد و یکی از عوامل طولانی شدن عمر انسان است.

خرداد 

عشق بورزید تا آلزایمر نگیرید!

عشق ورزیدن باعث رشد سلولهای عصبی، افزایش قدرت حافظه می شود و افزایش توانایی ثبت خاطرات را به دنبال دارد.

تیر

به وضعیتی خواهی رسید که اگر ادامه پیدا کند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی که دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از کسی کمک بگیری که تجربه و تخصص داشته باشد.

 مرداد

ممکن است کمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌کند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

 شهریور

اگر احساس خستگی می کنید و بد خلق شده اید شاید با مشکلاتی در زمینه ریتم قلب یا خواب خود مواجه شده اید. همچنین ممکن است مشکل از کمبود منیزیم باشد که با مصرف منیزیم برطرف خواهد شد.

 مهر

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

آبان

خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور کن چون استعداد و روحت نابود می شود. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شود و همیشه هم نمی‌توانی برای بیماری ات پیش دکتر بروی تا قرص تجویز کند.

آذر

وسواسی باشید در انتخاب کتابهایى که می‌خوانید، فیلمهایى که می‌بینید، آدمهایى که با آنها معاشرت می‌کنید، موضوعاتی که به آن فکر می‌کنید... چون این‌ها غذای روح شما هستند..!

 دی 

از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده کن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتد و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز کن.

 بهمن 

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا ... بهتر است در هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

 اسفند

تحقیق نشان داده یکی از دلایل سکته هاى قلبى هنگام صبح  بخاطراین است که ما چند ساعت قبل از خواب و یا عصر روز قبل آب نخورده ایم! حتماسعی کنید همیشه آب بدن تان تنظیم باشد (تقریبا ۸ لیوان در روز)

کدخبر: 715640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟