بحران کرونا در شهرستان هشترود

به گزارش رکنا ، فرماندار هشترود برپایی عروسی وشرکت در چنین مراسماتی را با پای خود به قتلگاه رفتن خواند وافزود:هر کس که اقدام به برپایی مراسم عروسی می کند باعث می شود که تعداد مبتلایان به بیماری کرونا افزایش یافته ومرگ ومیر خانوادگی ناشی از همین تجمعات بیشتر شده است .

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد:برپایی هر گونه مراسم اعم از عروسی و ترحیم در شهرستان ممنوع است وبا برگزار کنندگان چنین مراسماتی از طریق قانونی برخورد خواهد شد.

فرماندار هشترود تاکید کرد: همکاری نیروهای بسیج وشبکه بهداشت ودرمان در مقابله با بیماری نقش اساسی ایفا خواهد کرد وباید همکاری بین این دو گروه شدت یابد تا هر چه زودتر بتوانیم زنجیره انتقال این بیماری منحوس را قطع نماییم.

امینیان از برخورد شدید با متخلفان وکسانی که پروتکل هارا رعایت نمی کنند خبر داد وگفت:الان ۹ماه است که همه از بیماری کرونا وآنچه سر مردم آورده است آگاه می باشند ودیگر نیاز نیست که به متخلفین هشدار بدهیم باید متولیان امر با هرکس که دراین باره تخلف می کند بر خورد شدید نمایند واز طریق قانونی با فرد یا افراد متخلف برخورد شود.

فرماندار هشترود یاد آوری کرد:کلیه اماکن ورزشی ومهد کودک ها وآموزشگاهها تعطیل است وهیچ گونه حق فعالیت ندارند ودرصورت فعالیت از طریق متولیان امر پلمپ خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟