سفر خوشبو، کمپین جدید آمبرلا رونمایی شد!

 

در این کمپین قرار است تا ماکت‌های بزرگ انواع دئودورانت‌های آمبرلا در مکان‌های عمومی شهر به‌خصوص ایستگاه‌های مترو قرار داده شوند و افراد را برای رعایت بهداشت شخصی تشویق کنند. با ما در ادامه همراه باشید، تا این کمپین نوآورانه را به‌طور کامل به شما معرفی کنیم.

آمبرلا، کمپین «سفر خوشبو» را چگونه اجرا می‌کند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، آمبرلا قصد دارد که ماکت‌های بزرگی از دئودورانت‌های خود را در فضاهای عمومی شهر مانند ایستگاه‌های مترو، ترمینال‌های مسافربری و سایر مکان‌های عمومی شلوغ قرار دهد. این ماکت‌ها کاملاً شبیه دئودورانت‌های آمبرلا هستند و با رایحه‌های خوشبوی خود، فضا را پر می‌کنند و یک حس طراوت و تازگی به این مکان‌ها می‌بخشند. وقتی افراد از کنار این ماکت‌ها عبور می‌کنند، بوی خوش این دئودورانت‌های غول پیکر، شادابی و تمیزی را به آن‌ها انتقال می‌دهد.

عطری که از این دئودورانت‌ها در فضا پخش می‌شود، تجربه‌ای خوشایند و به‌یادماندنی را برای افراد ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که یک یادآوری بصری از اهمیت بهداشت شخصی در ذهن آن‌ها ایجاد شود. کمپین «سفر خوشبو» می‌خواهد فرهنگ تمیزی و بهداشت شخصی را ترویج دهد و با ایجاد یک فضای لذت‌بخش در مکان‌‌های عمومی و شلوغ، یک راه‌کار عملی برای برطرف کردن بوی نامطبوع بدن ارائه کند.

مسئولیت اجتماعی «کمپین سفر خوشبو» چیست؟

این کمپین خلاقانه، کمر همت به ارتقا سلامت و بهداشت جامعه بسته است و افراد را تشویق می‌کند تا خود را در همه‌جا به‌خصوص مکان‌های شلوغ و بسته، خوشبو نگه‌ دارند و از دئودورانت یا دیگر محصولات خوشبوکننده استفاده کنند. این کمپین مسئولانه آمبرلا، به‌تدریج سبب می‌شود که ناراحتی‌ها و مشکلات ناشی از بوی بد بدن کاهش یابد و سلامت و رفاه جامعه و افراد ارتقا پیدا کند. کمپین سفر خوشبو با تاکید بر بهداشت شخصی، تلنگری نامحسوس، اما جدی، به افرادی که به این مسئله توجه نمی‌کنند، می‌زند.

ازسوی‌دیگر، کمپین با تابوی بوی بدن مبارزه می‌کند و سعی دارد تا انگ‌های مرتبط با بهداشت فردی و موانع اجتماعی مرتبط را از طریق مواجهه مستقیم با آن از بین ببرد. آمبرلا با قراردادن ماکت‌های دئودورانت خود در مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌های مترو، مردم را تشویق می‌کنند که بدون هرگونه خجالت در مورد این موضوع صحبت کنند و نیازها و نگرانی‌های خود را با یکدیگر در میان بگذارند.

بنابراین کمپین «سفر خوشبو» با مقابله با تابوها و موانع اجتماعی و همکاری با نهادها و مقامات محلی، تلاش می‌کند تا بهداشت و سلامت عمومی افراد و جامعه را ارتقا دهد و با رویکرد خلاقانه خود، هوایی مطبوع‌تر و محیطی سالم‌تر در فضاهای عمومی ایجاد کند. 

آمبرلا با کمپین «سفر خوشبو»، چه فرهنگی را ترویج می‌کند؟

فرهنگی که این کمپین، قصد ترویج آن را دارد، فرهنگ استفاده از محصولات بهداشتی شخصی خوشبو‌کننده در مکان‌های عمومی است. کمپین «سفر خوشبو» این فرهنگ را از روش‌های زیر ترویج می‌دهد:

  • عادی‌سازی استفاده از محصولات خوشبوکننده شخصی: بسیاری از افراد ممکن است یک حس خجالت در مورد استفاده از محصولات خوشبوکننده در مکان‌های عمومی داشته باشند. این کمپین با قراردادن ماکت‌های دئودورانت آمبرلا در ایستگاه‌های مترو، تلاش می‌کند تا این احساسات و تفکرات غلط را از بین ببرد و استفاده از این محصولات را عادی‌سازی کند.
  • آموزش و آگاهی: کمپین «سفر خوشبو»، مزایای استفاده از محصولات بهداشتی و اهمیت نظافت فردی را برجسته می‌کند. این امر سبب می‌شود که افراد نسبت به این دو موضوع کنجکاو شوند و مزیت استفاده از این محصولات را بهتر درک کنند.
  • در دسترس قراردادن محصولات بهداشتی: بسیاری از محصولات بهداشت شخصی مانند دئودورانت‌ها، ممکن است در دسترس عموم نباشند. آمبرلا با ارائه این محصولات در فضاهای عمومی، بر این مانع غلبه کرده است و افراد به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارند.
  • پاکیزگی و تمیزی: کمپین «سفر خوشبو» افراد را تشویق و ترغیب می‌کند تا از محصولات بهداشتی در فضاهای عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده کنند. این امر سبب می‌شود تا فرهنگ تمیزی و پاکیزگی ترویج پیدا کند و هوایی سالم‌تر و محیطی بهداشتی‌تر برای همه ایجاد شود.

سفر خوشبو

کمپین «سفر خوشبو»، چه هدفی را دنبال می‌کند؟

این کمپین تلاش می‌کند تا افراد در محیط‌های عمومی، یک تجربه خوشبو و خوشایند داشته باشند. اصلی‌ترین هدف کمپین «سفر خوشبو»، ارائه یک تجربه دلپذیر برای مسافران وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس است تا در طول سفر خود، از هوایی مطبوع و سالم بهره ببرند.

این کمپین منطبق با ارزش‌ها و ماموریت برند آمبرلاست که به ارائه راه‌کارهای موثر و خلاقانه برای مراقبت و بهداشت شخصی شهرت دارد. هدف کمپین «سفر خوشبو»، یعنی ارتقاء سلامت عمومی جامعه و ایجاد هوای سالم، با دیدگاه برند که با تولید محصولات بهداشتی باکیفیت، زندگی افراد جامعه را بهبود می‌بخشد، کاملاً هم‌سو و مکمل آن است.

سخن پایانی

آمبرلا با راه‌اندازی کمپین «سفر خوشبو» می‌خواهد یک تجربه خوشبوی فراموش‌نشدنی برای افراد جامعه ایجاد کند. این کمپین با قراردادن ماکت‌های غول‌پیکر دئودورانت‌های این برند در محیط‌های عمومی مثل ایستگاه‌های مترو، بهداشت و سلامت عمومی را ارتقا می‌دهد و به بهبود کیفیت هوا کمک می‌کند. کمپین «سفر خوشبو»، قصد دارد تا استفاده از محصولات بهداشت شخصی را در بین افراد جامعه، به یک امر عادی تبدیل و آن‌ها را تشویق کند تا با استفاده از این محصولات، بوی نامطبوع بدن خود را مدیریت کنند و مانع از ناراحتی دیگران شوند. حال باید منتظر ماند تا ببینیم این کمپین نوآورانه تا چه اندازه به اهداف موردنظر خود دست می‌یابد و در مسیر آگاه‌سازی افراد جامعه موفق می‌شود.

 

کدخبر: 978810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟