سفر و اقامت اقتصادی تا لوکس در نزدیکی تهران

 

با اجاره ویلا در نزدیکی تهران می‌توانید خود را از رانندگی‌های طولانی و وقت‌گیر خلاص کنید. مزیت خوبی که این سفر دارد این است که نیازی نیست، منتظر چند روز تعطیلی بمانید تا به آن سفر کنید؛ تنها کافی است روزهای آخر هفته را به این مناطق اختصاص دهید، آن گاه باور خواهید کرد که در نزدیکی پایتخت هم مناطق خوش‌آب‌وهوایی وجود دارند.

گردشگران با اجاره ویلا در نزدیکی تهران می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از مسافت طولانی، سفری کوتاه را به همراه خانواده در روزهای آخر هفته داشته باشند و باروحیه‌ای فوق‌العاده، هفته جدید خود را آغاز کنند.

اکثر افراد تصور می‌کنند هزینه اقامت در ویلاهای نزدیک تهران بسیار بالا است و به همین دلیل، قید این سفر فراموش‌نشدنی و خاطره‌‌انگیز را می‌زنند؛ اما شما با مراجعه به جاباما می‌توانید با توجه به نقدینگی مورد نظر خود، برای رزرو ویلا در این مناطق اقدام نمایید.

شما می‌توانید با رزرو ویلا از جاباما در هر یک از مناطق ذکر شده، شبی خاطره‌انگیز را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید. در ادامه مطلب، شما را با سفرهای کوتاه اقتصادی و لوکس اطراف تهران بیشتر آشنا می‌کنیم.

سفری فراموش‌نشدنی با اقامت اقتصادی در ویلاهای استخردار شهریار

یکی از ییلاقات نزدیک تهران، شهریار است که اکثر افراد آن را با طبیعت بکر و آب‌وهوای بی‌نظیری که در دل خود جای‌داده است می‌شناسند. این منطقه پر از جاذبه‌های گردشگری است و همین امر سبب شده تا شهریار، مورد استقبال قشر جوان جامعه قرار بگیرد. ویلاهای مختلفی در این منطقه وجود دارد که به‌جرئت می‌توان گفت: ویلاهای استخردار شهریار، جزو محبوب‌ترین ویلاهایی است که گردشگران در این منطقه به دنبال اجاره آن می‌گردند.

به نظر شما در یک عصر تابستانی چه چیزی بیشتر از آب‌تنی در استخری اختصاصی می‌چسبد؟ شما می‌توانید با اقامت در ویلاهای استخردار شهریار لحظاتی فراموش‌نشدنی را با عزیزانتان سپری کنید، لحظاتی که می‌توانند خستگی زندگی شهری را از تنتان بیرون کنند. اقامت در ویلاهای استخردار شهریار، تجربه جدید و هیجان‌انگیزی است که شما را به مسافر همیشگی خود تبدیل خواهد کرد.

هزینه اجاره ویلا شهریار، بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است و شما با خاطری آسوده از اقامت، می‌توانید تایمی از سفر خود را هم به دیدن جاذبه‌های گردشگری آن نظیر: تخت رستم، قلعه تاریخی دهشاد، تپه جوقین یا قلعه یزدگرد سوم، دشت دیدنی شقایق و... اختصاص دهید.

فرصتی استثنایی برای گذراندن آخر هفته‌ای به‌یادماندنی در ویلاهای لوکس لواسان

لواسان، یکی دیگر از روستاهای نزدیک تهران است که اکثر خانواده‌های ثروتمند در آن ساکن هستند و بیشتر سبک زندگی آرام و ملایم را به زندگی در تهران ترجیح داده‌اند. اگر در فصل بهار و تابستان به این منطقه سفر کنید، می‌توانید نظاره‌گر باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب، گردو و گلابی باشید.

ویلاهای لوکس لواسان

با استشمام عطر خوش شکوفه‌ها و گل‌های وحشی و همچنین قدم‌زدن در کوچه‌باغ‌های لواسان می‌توانید، روحتان را با طبیعت پیوند بزنید. سفر به چنین منطقه بکری، فرصتی استثنایی جهت تجدید قوا و رفع خستگی است. شما با اقامت در ویلاهای لوکس لواسان می‌توانید در محیطی اختصاصی، از تمامی امکانات آن لذت ببرید و سفری فراموش‌نشدنی را در گنجینه خاطرات خود ثبت نمایید.

قیمت اجاره ویلا لواسان متناسب با امکانات ویلا و موقعیت قرارگیری آن محاسبه می‌گردد؛ اما آن قدر گران نیست که شما با شنیدن آن قید سفر را بزنید. کلیه ویلاهای لواسان، طراحی خاص و منحصربه‌فردی را دارند و به همین دلیل، این منطقه را بهشت ویلاهای لوکس ایران می‌نامند. شما با اقامت در این ویلاها می‌توانید سبک مدرنی از زندگی را تجربه کنید.

اقامتی خاطره‌انگیز با تجربه آرامش در اطراف تهران و دور از شلوغی شهر

اغلب پایتخت‌نشینان روز خود را با ترافیک، شلوغی و هیاهوی تهران آغاز می‌کنند. رانندگی در آلودگی و ترافیک، تمام آن چیزی است که در تهران وجود دارد. به همین جهت ساکنین تهران خستگی‌ روحی و جسمی بیشتری را تجربه می‌کنند که همین مسئله، می‌تواند باعث افسردگی آن‌ها شود.

زدن به دل جاده و طبیعت، یکی از اصلی‌ترین راه‌های نجات افراد برای دور شدن از این محیط خسته‌کننده و آلوده است. سفر به مکان جدیدی که ترکیب جذابی از سکوت، طبیعت و پاکیزگی است، می‌‌‌تواند تأثیر مثبت زیادی در روحیه افراد داشته باشد. این گونه افراد می‌توانند آرامش در اطراف تهران و دور از شلوغی شهر را تجربه کنند.

اجاره ویلا لواسان

مهم‌ترین دغدغه پایتخت‌نشینان برای سفر به طبیعت این است که آن‌ها اغلب، فرصت کوتاهی را برای رفت‌وآمد و گردش دارند؛ در نتیجه، باید به مناطقی در نزدیکی تهران سفر کنند تا بتوانند نهایت استفاده و لذت را از آن ببرند.

مقصدهای جذاب اطراف تهران همانند شهریار و لواسان می‌توانند، نجات‌دهنده افراد از شلوغی‌های تهران و هیاهوی عجیب‌و‌غریب آن باشند. توصیه می‌کنیم به‌محض اینکه احساس کردید خسته و کلافه شده‌اید، با انتخاب یکی از مناطق نزدیک به تهران و رزرو ویلا از جاباما، دل را به دریازده و راهی طبیعت شوید، آن وقت تأثیر شگفت‌انگیز طبیعت بر روح و روانتان را احساس خواهید کرد.

 

کدخبر: 929667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟