عکس خارق العاده از نمک آبرود

به گزارش رکنا، نمک آبرود یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است که در ۱۲ کیلومتری چالوس و در استان مازندران واقع شده است. این منطقه توریستی سرسبز و خوش‌ آب‌وهوا به دلیل شرایط اقلیمی، مناطق زیبا و وجود تله‌کابین بین گردشگران شهرت دارد.

نمک آبرود وسعتی حدود ۶۵۰ هکتار دارد و در کنار امکانات گردشگری و جاهای دیدنی نمک آبرود، شهرسازی نیز انجام شده است. بنابراین اگر پس از بازدید از مکان های دیدنی نمک آبرود قصد اقامت دارید، علاو‌ه‌بر اقامتگاه‌های و هتل‌های موجود می‌توانید در اقامتگاه‌های بومگردی نیز اقامت داشته باشید.

شهرک نمک آبرود دهکده‌ای توریستی است که به دلیل داشتن بلندترین خط تله‌کابین در ایران شناخته می‌شود. این تله‌کابین از سطح دریای خزر شروع می‌شود و به بالای رشته‌کوه‌های البرز می‌رسد. بنابراین می‌توانید در سفر خود دریا و جنگل را در فاصله کمی ببینید.

امکانات تفریحی این دهکده توریستی شامل دریاچه مصنوعی، پیست دوچرخه سواری، سورتمه سواری، کارتینگ، پل معلق، زیپ‌لاین، زمین تنیس و زمین اسکیت و بسیاری موارد دیگر است. در ساحل نیز می‌توانید تفریحات آبی شامل قایق‌سوازی، شاتل، هاورکرافت، جت اسکی و چتر پاراسل را انجام دهید.

 

کدخبر: 825960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟